زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: وضعیت فاجعه بار غزه و جنایت‌های ددمنشانه رژیم صهیونسیتی در آن، مایه شرم انسانیت است.  

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن افشارچی روز دوشنبه در شورای اداری استان به جنایت های رژیم صهیونیستی و مظلومیت مردم غزه اشاره کرد و افزود: در طول تاریخ مبارزات فلسطین ۵۰ هزار نفر شهید شدند ولی در مدت کوتاه اخیر ۴۰ هزار نفر در غزه به شهادت رسیدند.
وی با بیان اینکه با توجه به شرایط کنونی همه باید نسبت به مسأله روز قدس و غزه در سال جاری حساسیت زیادی داشته باشیم، اظهار کرد: مسأله غزه صرفا یک موضوع اسلامی نیست بلکه امروز به یک مسأله انسانی تبدیل شده است.
استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم بهره گیری مناسب از امکانات دستگاههای اجرایی به نفع مناسبت های ملی و مذهبی تاکید کرد و گفت: متاسفانه این موضوع در مناسبت ها در حد انتظار نیست.
افشارچی ادامه داد: لازم است دستگاهها در جهت فضاسازی شهری با طرحهای نو و ایده خوب مشارکت داشته باشند چرا که برای این کار متولی مشخصی وجود ندارد بلکه همه در این خصوص متولی هستند.
ابوالفضل رفیعی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان نیز در این جلسه بر ضرورت توجه به روز قدس امسال تاکید کرد و گفت: دستگاههای فرهنگی در رابطه با روز قدس امسال باید دید متفاوتی داشته باشند.