همدان- ایرنا- ملی پوش والیبال نشسته بانوان کشور گفت: آرزویم حضور در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس است و همراه با سایر ملی پوشان انگیزه فراوانی برای کسب سهمیه داریم.

زهرا نجاتی عارف روز سه شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: هم اکنون در اردوی آماده‌سازی تیم ملی هستیم و تمرینات خوبی را زیر نظر مربیان سپری می‌کنیم تا آماده حضور در مسابقات کسب سهمیه شویم.

وی اضافه کرد: برای کسب سهمیه بازی‌های پارالمپیک باید از پانزدهم ماه جاری در کشور چین به میدان برویم و حریفان سرسخت و قدیمی را در پیش رو داریم.

نجاتی عارف بیان کرد: حضور در بازی‌های پارالمپیک هدف اصلی ملی پوشان است و امیدوارم این مهم در سال جاری تحقق یابد تا بتوانیم در این رویداد بزرگ همچون بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین درخشان ظاهر شویم.

ملی پوش همدانی تیم ملی والیبال نشسته کشور خاطرنشان کرد: در صورتی که سهمیه ورودی به پارالمپیک پاریس را کسب کنیم، قطع به یقین می‌توانیم در این رویداد مهم نیز موفق باشیم.

وی افزود: در کشور چین تیم‌های آلمان، ژاپن، مغولستان، اسلوانی، تایلند، اوکراین و تیم ملی کشورمان برای کسب سهمیه رقابت خواهند داشت و دیدارهای جذاب و دیدنی پیش رو خواهد بود چرا که هر یک از تیم‌ها جزو بهترین‌ها هستند.

هفدهمین دوره بازی‌های تابستانی پارالمپیک ۲۰۲۴ به میزبانی پاریس فرانسه برگزار خواهد شد.