اسلامشهر - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: سال گذشته ۲۶ هزار ۵۰۰ دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران شهرستان‌های استان تهران که منطبق با پیش بینی برنامه عملیاتی بود انجام شد و در سال جاری نیز با قوت ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا از اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران، عباسعلی رضایی روز چهارشنبه در منزل شهیدان والامقام علی لطفی نسب، حسین کلاته و حسین بختیاری از شهدای دوران دفاع مقدس در چهاردانگه اسلامشهر حضور یافت و با خانواده آنان دیدار و گفت‌ وگو کرد.

این مسئول با قدردانی از مقام صبر و استقامت خانواده‌های شهدا، برای آنان آرزوی عزت و سلامتی کرد و افزود: ما با تاسی به شهدا باید عمل الهی آنان را سرلوحه کارهای خودمان قرار دهیم و مطیع رهبر فرزانه انقلاب باشیم تا امانت پرچم انقلاب را به صاحب اصلیش برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: ما با شهدا باید راه را پیدا کنیم و با وجود این عزیزان نباید دغدعه ادامه راهشان را داشته باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید شهرستان‌های استان تهران اضافه کرد: تبیین و روشنگری حماسه شهدا و جانبازان در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیازمند عزم ملی است و همه باید در این امر تاثیر گذار سهیم باشیم.

شهید علی لطفی نسب

یکم فروردین ۱۳۴۴، در شهرستان ری به دنیا آمد؛ پدرش حسین، بنا بود و مادرش صدیقه نام داشت, دانشجوی سال اول دوره کارشناسی در رشته اقتصاد بود و به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و بیست و چهارم شهریور ۱۳۶۵، در حاج¬عمران عراق بر اثر اصابت ترکش به شکم، شهید شد.

مزار وی در امامزاده عباس شهر چهاردانگه از توابع شهرستان اسلامشهر واقع است.

شهید حسین کلاته

پانزدهم خرداد۱۳۴۷، در شهرستان ری به دنیا آمد. پدرش عبدالحسین، بنا بود و مادرش رقیه نام داشت. تا اول راهنمایی درس خواند. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. هفدهم تیر ۱۳۶۵، در مهران توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت ترکش خمپاره به سر، شهید شد. مزار وی در امامزاده¬عباس شهر چهاردانگه از توابع شهرستان اسلامشهر واقع است.

شهید حسین بختیاری

سوم خرداد ۱۳۳۰، در شهرستان ری به دنیا آمد. پدرش حاج‌آقا، نگهبان شرکت بود و مادرش ‌هاجر نام داشت. تا پایان دوره ابتدایی درس خواند. تراشکار شرکت بود. سال ۱۳۵۳ ازدواج کرد و صاحب دو پسر و یک دختر شد. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. بیستم اردیبهشت ۱۳۶۱، در شلمچه بر اثر اصابت ترکش خمپاره به گردن، شهید شد. مزار وی در امامزاده عباس شهر چهاردانگه تابعه شهرستان اسلامشهر واقع است.