دمشق- ایرنا- به مناسبت ماه مبارک رمضان، سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه امروز (چهارشنبه) طی مراسمی، کمک های خود را در اردوگاه فلسطینی «یرموک» توزیع کرد.

به گزارش ایرنا، «علیرضا آیتی» معاون سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه، گفت: تحولات ۶ ماه اخیر غزه، ماهیت ضدبشری صهیونیست ها را به خوبی به نمایش گذاشت و تنها راه پیش روی مردم فلسطین برای دستیابی به حقوق حق خود همان مقاومت است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران همچنان در کنار مردم مظلوم فلسطین و رزمندگان مقاومت در برابر رژیم غاصب صهیونیستی ایستاده است.

معاون سفیر جمهوری اسلامی ایران بر ضرورت اقدام فوری نهادهای مسوول بین‌المللی در توقف کشتار مردم بی‌پناه و زنان و کودکان غزه تاکید کرد.

شماری از رهبران گروه‌های مبارز فلسطینی که در این مراسم حضور داشتند از کمک‌های ایران به مردم و رزمندگان مقاومت قدردانی کردند.

«زیاد الصغیر» از رهبران جنبش آزادیبخش ملی فلسطین (فتح الانتفاضه) ضمن قدردانی از مواضع حمایتی جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت که مسیر مقاومت مردم فلسطین باید ادامه یابد و ما به پیروزی دست خواهیم یافت و قدس شریف و ملت فلسطین را آزاد خواهیم کرد.

«احمد ابو السعود» عضو دفتر سیاسی جبهه مردمی برای آزادی فلسطین نیز گفت: ما از جمهوری اسلامی ایران و مقامات مسوول در ایران که به موضوع فلسطین و آرمان فلسطینیان اهمیت می دهند، قدردانی می کنیم. کمک های ایران به مقاومت فلسطین برای ما اهمیت فزاینده ای دارد.