قزوین - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش قزوین گفت: یک هزار و ۲۸۰ خانوار از ۲۸ اسفندماه سال گذشته تاکنون در مراکز اسکان فرهنگیان این استان پذیرش شدند.

نقی سیاهکالی مرادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تعداد خانوار شامل یک هزار و ۲۵۰ نفر مسافر بودند که از ابتدای آغاز سفرهای نوروزی در اسفندماه سال گذشته تاکنون توانستند مدتی را در استان اقامت داشته باشند.

وی با بیان اینکه پذیرش مسافران نوروزی تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد، بیان کرد: به طور کلی تا این لحظه هفت هزار و ۳۴۰ نفر روز مسافر در مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان استان پذیرش شده‌ و از خدمات این مراکز بهره مند شدند.

سیاهکالی مرادی تصریح کرد: ۴۰ آموزشگاه با ۲۸۲ اتاق و همچنین ۲ مرکز آموزشی و رفاهی و اردوگاه شهید بابایی نوروز امسال وظیفه خدمات‌رسانی به مسافرین نوروزی بویژه فرهنگیان را برعهده دارند.

به گفته این مسوول، اسکان مسافران در قزوین از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون روند خوبی را طی کرده و طبق فرم نظر سنجی ها، اقامت برای مسافران تاکنون رضایت بخش بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین خاطرنشان کرد: تمام هدف مجموعه آموزش و پرورش این است که امکانات رفاهی این دستگاه اجرایی برای اقامت خوب مسافران نوروزی بیش از پیش فراهم باشد.