بندرعباس - ایرنا - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان از توزیع یک میلیون و ۴۱ هزار و ۵۵ وعده غذای گرم و افطاری ساده بین نیازمندان استان در نیمه نخست ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش ایرنا، عیسی زارعی روز شنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: در نیمه نخست ماه مبارک رمضان در قالب پویش اطعام مهدوی یک میلیون و ۳۶ هزار و ۹۲۲ بسته غذایی به میزان یک هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال بین نیازمندان استان توزیع شد.

وی بیان کرد: کمک‌های مردمی و خیرخواهانه مراکز نیکوکاری، هیات‌های مذهبی و گروه‌های جهادی شامل ۴۶۹ هزار و ۹۵۹ وعده غذای گرم، ۵۷۱ هزار و ۹۶ افطاری ساده و ۲۲ هزار و ۸۶۷ سبد معیشتی است.

زارعی با بیان اینکه این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، یادآور شد: در ماه مبارک رمضان مردم نوع دوست می‌توانند از طریق درگاه های کد دستوری #۰۷۶*۸۸۷۷* و یا شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۴۸ در طرح پویش اطعام مهدوی مشارکت کنند و همچنین در این ماه خیر و برکت با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ در طرح اکرام ایتام و محسنین حامی یا چند فرزند یتیم و محسنین شوند.

گفتنی است؛ به مناسبت ماه مبارک رمضان، ۲۵۰ آشپزخانه اطعام مهدوی برای کمک به نیازمندان در استان هرمزگان راه‌اندازی شده است.