سمنان - ایرنا - استاندار سمنان با اشاره به خدمات متنوع به مسافران نوروزی و عبوری از این استان، گفت: ارایه این خدمات تا پایان تعطیلات عید سعید فطر ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمدرضا هاشمی روز سه شنبه در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر و شورای راهبری وضعیت تصادفات استان سمنان در استانداری گفت: بر اساس گزارش‌ها، در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ حدود ۲۰۰ هزار مسافر و زائر به صورت رسمی، غیررسمی و اضطراری در استان اسکان داده شدند و از جاذبه‌های مختلف استان نیز ۳۲۸ هزار نفر بازدید داشتند.

وی یادآور شد: اقدامات صورت گرفته برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی و زائران امام هشتم(ع) و مدیریت امور در حوزه ترافیک و راه‌ها در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ توسط تمام دست‌اندرکاران ستاد اجرایی خدمات سفر ارزشمند بود و تا پایان تعطیلات عید سعید فطر این رویکرد در استان ادامه داشته باشد.

وی از مردم استان سمنان که در ۱۳ فروردین روز طبیعت، حرمت شهادت امیرالمومنین(ع) را به بهترین شکل ممکن‌ حفظ کردند، قدردانی کرد و افزود: کاهش فوتی‌های ناشی از تصادفات در جاده‌های استان نیازمند اقدامات ویژه است که توجه به مسیرهای فرعی و مدیریت امکانات در این حوزه اهمیت ویژه دارد.

به گفته هاشمی، معرفی نقاط شناسایی‌شده به منظور احداث و استقرار مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌جاده‌ای به‌ویژه در مسیرهای فرعی در قالب بسته‌های فرصت سرمایه‌گذاری ویژه بخش خصوصی از نمونه اقداماتی است که در سال جدید باید به صورت جدی دنبال شود.

استاندار سمنان به شهادت تعدادی از سرداران در عملیات دژخیمانه رژیم غاصب صهیونیستی اشاره و اضافه کرد: مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس از اقدامات ناشایست این رژیم غاصب که با خوی حیوانی انجام می‌گیرد، اعلام انزجار خواهند کرد.