تهران بزرگ - ایرنا - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر گازوییل در بزرگراه شهید باکری خبر داد.

سید جلال ملکی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۴:۲۱ بامداد امروز حادثه تصادف در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید باکری حوالی خروجی شیخ فضل الله به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران ۲ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: یک دستگاه تانکر سوخت رسان به هنگام حرکت و بدلایل نامشخص از مسیر منحرف و پس از برخورد با گاردریل های میانی بزرگراه پس از پیمودن ۲۰ متر و همچنین برخورد با یک تابلوی راهنمایی و رانندگی در محل متوقف شد.

ملکی با بیان اینکه این تانکر واژگون نشده بود و نشت گازوییل در محل نداشتیم، گفت: تانکر امکان جابجایی نداشت به همین منظور با همکاری شرکت نفت نسبت به اعزام و جابجایی مایعات نفتی به تانکر دیگر انجام شد.

وی تاکید کرد: در این حادثه به فردی آسیب نرسید و آتش نشانان پس از ایمن سازی لازم محل را ترک کردند.

مرگ چاه کن افغان در سبلان

سخنگوی سازمان آتش نشانی همچنین در خبر دیگری از مرگ یک چاه کن افغان در منطقه سبلان خبر داد و گفت: در یک طرح کارگاهی، چاهی به عمق ۶ متر حفر بود که بدلیل سست بودن خاک و ریزش دیواره های این چاه، کارگر جوان ۲۰ ساله به هنگام فعالیت به انتهای چاه سقوط کرد.

وی افزود: بدلیل سست بودن خاک احتمال ریزش دیواره های چاه وجود داشت که آتش نشانان با تجهیزات لازم نسبت به ایمن سازی محل اقدام، در ادامه جسم بی جان این فرد را از درون چاه خارج کردند.

ملکی با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی گفت: از پیمانکاران ساختمانی می‌خواهیم که به هنگام فعالیت در چاه از افراد با تجربه و با استفاده از امکانات لازم استفاده کنند.