بوشهر- ایرنا- مسوول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: نامگذاری سال جدید با رویکرد اقتصادی نشان می‌دهد که اولویت کاری مسوولان و مدیران باید پرداختن به اقتصاد و معیشت باشد.

به گزارش ایرنا " سرهنگ پاسدار عبدالله اسکندری " روز چهارشنبه در جمع فرماندهان پایگاه‌های بسیج اداری و کارگری و جمعی از مدیران ادارات شهرستان دشتستان اظهار کرد: برای اصلاح ساختارهای اقتصادی چاره‌ای جز تولید و هدایت منابع کشور به سمت تولید نیست.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری به عنوان " جهش تولید با مشارکت مردم " تصریح کرد: تولید موتور محرکه اقتصاد است که جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی باتوجه به محدودیت منابع مالی دولتی به پویایی اقتصاد منجر خواهد شد.

اسکندری افزود: حیات و بالندگی نظام اسلامی، مرهون حضور مردم در صحنه‌های مختلف است و بدون تردید با حضور مردم و حمایت دولت شاهد رشد قابل توجه‌ای در اقتصاد کشور خواهیم بود.

مسوول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر یادآورشد: پیروی از اندیشه‌های ولایت تنها راه نجات کشور است که عینیت بخشی به شعار سال تبلور این مهم است.

وی ادامه داد: در طول تاریخ ۴۵ ساله انقلاب پیشرفت‌های حاصل شده ناشی از پیروی از اندیشه های امامین انقلاب بوده است و پیشرفت‌های شگرف در حوزه‌های هسته ای، هوا و فضا و نانو تکنولوژی شاهد و گواه محکمی بر این ادعاست.