تهران - ایرنا - وزیر جهاد کشاورزی در پیامی شهادت جمعی از مستشاران ایرانی در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را تسلیت گفت و از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

به گزارش ایرنا از وزارت جهادکشاورزی، محمدعلی نیکبخت در این پیام آورده است: انتقام خون پاک شهدا گرفته خواهد شد و متجاوزان تاوان جنایات خود را خواهند پرداخت.

متن پیام وزیر چهاد کشاورزی به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

"وَ نُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ"

شهادت جمعی از سرداران و مجاهدان سرافراز سپاه اسلام در حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، چهره زشت، منفورِ و تروریسم بین‌المللی این رژیم جعلی را نمایان‌تر ساخت.

ان‌شاءالله برادران مجاهد و غیرتمندمان، انتقام خونِ پاکِ هم‌رزمان خود را به یاری خداوند متعال گرفته و متجاوزان صهیونیستی تاوان جنایات خود را خواهند پرداخت.

اینجانب ضمن محکومیت این جنایت ددمنشانه و شهادت ده‌ها هزار نفر از مردم مظلوم غزه در ماه‌های اخیر، آسمانی شدن مدافعان انقلاب اسلامی را به محضر حضرت بقیة‌الله الاعظم روحی فداه، مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض نموده و از مردم غیرتمند کشور عزیزمان به ویژه کارکنان مجاهد وزارت جهادکشاورزی برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت می‌کنم.