شیراز- ایرنا- دبیر تشکل مجمع اسلامی دانشجویان گام دومی واحد داراب گفت: روز قدس زمینه ساز وحدت مسلمانان در برابر رژیم صهیونیستی خواهد بود و اگر ‌کشورهای اسلامی بیش ‌از پیش با یکدیگر متحد شوند این رژیم معنا نخواهد داشت.

به گزارش ایرنا، محمدرضا غلامی پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه فجایع تاسف باری را رقم زده و زخم دیگری بر پاره تن جهان اسلام نشانده و یادآور کشتار بی رحمانه صبرا و شتیلا (سپتامبر ۱۹۸۲) است.

وی ادامه داد: از ۶ ماه گذشته تا کنون رژیم صهیونیستی ۷۰ هزار تن مواد منفجره بر سر مردم غزه فرو ریخته و بیش از ۳۲ هزار نفر شهید و ۷۵ هزار نفر را مجروح کرده که این آمار نشان دهنده عمق فجایع نسل کشی در غزه است.


او اظهار کرد: مسلمانان جهان و ملت مومن و مبارز ایران اسلامی در حالی خود را برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس امسال آماده می‌کنند که با توجه به تحولات منطقه‌ای و جهانی، این روز امسال در فضایی کاملا متفاوت برگزار خواهد شد.

این فعال دانشجویی افزود: صهیونیست ها تا به امروز در سرزمین فلسطین دست به هر جنایتی زده‌اند و در جریان جنایت ها اخیرشان در غزه نیز نه تنها به هیچ یک از اهدافشان نرسیده‌اند بلکه به دلیل گرفتارشدن در یک بن بست استراتژیک دائم در حال ایجاد بحران هستند.

غلامی گفت: در مقابل گروه‌های مقاومت در منطقه از همان ابتدا وارد درگیری‌ها شدند و موفق شدند به دفعات ضربات سنگینی به دشمن وارد کنند.