تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی ضمن محکومیت حمله ظالمانه رژیم اشغالگر به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق از جامعه بزرگ ورزش‌های همگانی کشور برای حضور در راهپیمایی جهانی روز قدس دعوت کرد.

به گزارش ایرنا، علی خلیلی، رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی با محکومیت جنایات این روزهای رژیم کودک‌کش صهیونیستی و حمله موشکی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، اظهار داشت: جنایات این رژیم قاتل دل هر انسانی را به درد می‌آورد و علاوه بر اینکه هویت واقعی سردمداران کفر و مستکبران عالم و حامیان این رژیم را به خوبی نشان می‌دهد، رسوایی و بی‌خاصیتی مجامع حقوق بشر جهانی و سازمان‌های جهانی حامی ملت‌ها را بیش از پیش نمایان می‌کند.

وی افزود: جنایت حمله موشکی به ساختمان کنسولگری ایران اسلامی در دمشق که منجر به شهادت جمعی از رزمندگان جبهه مقاومت شد رژیم اشغالگر قدس را نه تنها از غرق شدن در باتلاق کنونی در غزه نجات نخواهد داد بلکه با این اقدام احمقانه نابودی محتوم خود را شتاب بخشید.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی با دعوت از جامعه بزرگ ورزش‌های همگانی برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، خاطرنشان کرد: روز جهانی قدس، این یادگار مبتکرانه و هوشمندانه امام راحل و عظیم‌الشان انقلاب اسلامی به عنوان نقطه پیوند میلیاردها مسلمان، خیزش‌های مردمی در سراسر جهان علیه رژیم غاصب و سفاک صهیونیستی را به همراه داشته به گونه‌ای که این رژیم را به وحشت انداخته و نابودی خود را لحظه شماری می‌کند.

خلیلی تاکید کرد: ملت بزرگ و بصیر ایران اسلامی همپای آزادی‌خواهان عالم با حضور پرشور و منسجم در راهپیمایی روز قدس بار دیگر با مردم مظلوم فلسطین میثاق‌نامه همدلی و هم عهدی امضا کرده و نفرت و انزجارشان را از رژیم جلاد، خونخوار و ظالم صهیونیستی اعلام خواهند .

منبع: فدراسیون ورزش های همگانی