شهر ری - ایرنا - بسیج رسانه استان تهران با فراخوان مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس اعلام کرد : نقش مهم و کلیدی ملت مبارز و انقلابی ایران اسلامی در این خروش بین‌المللی علیه رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی بیش از پیش نمایان خواهد بود.

به گزارش تیرنا ، سازمان بسیج رسانه استان تهران پیرو فراخوان رهبری معظم انقلاب اسلامی، از مردم، اصناف و اصحاب رسانه در سراسر استان دعوت گسترده بعمل می‌آورد تا با حضور خود در تجمع آخرین جمعه ماه مبارک رمضان یعنی روز قدس که مصادف با تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی به کنسولگری ایران در سوریه است، نقش مهم و کلیدی ملت مبارز و انقلابی ایران اسلامی را در این خروش بین‌المللی علیه رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی بیش از پیش نمایان سازند.

در اطلاعیه سازمان بسیج رسانه استان تهران آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَلَقَدْ کَتَبْنَا فِی الزَّبُورِ مِنْ بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُهَا عِبَادِیَ الصَّالِحُونَ

طبق وعده صریح الهی که در تحقق آن شکی نیست، قطعا بندگان شایسته خدا وارث (حکومت) زمین خواهند بود. بندگان شایسته‌ای که قوم یهود خود را به سبب جهل و تکبر بی پایان، مصداق آن می‌داند و زین روی دست غصب و تجاوز به سرزمین مقدس و قدس شریف دراز کرده است اما به گواه تفاسیر و روایات متعدد ائمه اطهار علیهم السلام، در نهایت این خاندان حضرت رسول اکرم (ص) است که وارث زمین خواهد شد.

اکنون که رژیم جنایتکار صهیونیستی در تجاوز و جنگ با ملت مظلوم فلسطین در غزه به بن‌بست رسیده و خود را شکست خورده حتمی میدان یافته است، راه نجات از مهلکه را جز در تشدید جنایات خود نمی‌بیند، جنایاتی که پس از برجای گذاشتن بیش از ۳۲ هزار شهید در غزه از زمان عملیات طوفان الاقصی تا کنون، حال به تلاش‌های پراکنده این رژیم سفاک در ترور دلاورمردان ایرانی سپاه اسلام گسترش یافته است، سردارانی که در طول زندگی پربرکت‌شان همواره در نوک پیکان مبارزه با ظالمان و دشمنان ایران اسلامی قرار داشته‌اند و حال بدست شقی‌ترین دشمنان بشریت به فیض شهادت نائل آمدند.

روز قدس که از مهم‌ترین میراث امام راحل (ره) در مبارزه با این دشمن بشریت یعنی قوم ظالمین صهیونیست است، حال بیش از گذشته اهمیت وجودی خود را به ما می‌نمایاند و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) امسال یک خروش بین‌المللی علیه رژیم غاصب صهیونیستی خواهد بود.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بعنوان روز قدس اعلام شده است .