جیرفت- ایرنا- منتخب مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد گفت: حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس بی شک ناامیدی سران رژیم کودک‌کش و اشغالگر قدس را به همراه خواهد داشت.

بهنام سعیدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از همه مردم ولایتمدار و سرافراز شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد دعوت می کنم تا با شرکت گسترده و پرشور در راهپیمایی حماسی و شکوهمند روز قدس حمایت خود را از مردم مسلمان فلسطین نشان دهند.
وی افزود: جنایات رژیم منحوس صهیونیستی در تجاوز به کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق و شهادت جمعی از دلاورمردان و مستشاران نظامی ایران در سوریه محکوم است.
سعیدی ادامه داد: هرگونه اقدام سران رژیم صهیونیستی و حامیان آنها در نوار غزه مبنی بر بمباران مراکز غیر نظامی از جمله مدارس، بیمارستان‌ها، مناطق مسکونی و به شهادت رساندن غیرنظامیان به ویژه زنان و کودکان مظلوم فلسطینی را هم محکوم می ‌کنم.


منتخب مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ماه‌ها از جنایات اشغالگران صهیونیست در سرزمین زیتون و مقاومت می گذرد و در این مدت مردم بی پناه، به ویژه بانوان و کودکان مظلوم و بی‌گناه و زیرساخت‌ها و ابنیه عمومی و خصوصی غزه قهرمان بارها مورد هدف گرفته و قلوب همه آزادگان در سراسر جهان آزرده شده است.
وی یادآور شد: در این میان سکوت جوامع بین المللی و مدعیان حقوق بشر در برابر حملات بی‌رحمانه این رژیم جنایتکار و بی اعتنایی آنها، موجب تأسف بسیار است.
سعیدی تاکید کرد: در پرتو الطاف الهی به زودی شاهد تحقق پیروزی حق بر باطل و بشارت ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای مبنی بر رفتنی بودن رژیم غاصب و نابودی کامل و قطعی غده چرکین و سرطانی و جعلی صهیونیستی و آزادی فلسطین عزیز خواهیم بود.

راهپیمایی روز جهانی قدس فردا (جمعه) در نقاط مختلف ایران و کشورهای اسلامی برگزار می‌شود.