آستارا - ایرنا - فرمانده سپاه شهرستان آستارا گفت: مردم ایران اسلامی چون چهل ساله گذشته در مبارزه با ظلم و جنایت و مقابله با استکبار جهانی استوار و مقاوم هستند.

سرهنگ بهزاد قنبری روز جمعه در مراسم راهپیمایی روز قدس در شهرستان آستارا اظهار کرد: مردم ایران اسلامی به خصوص شهرستان بندر مرزی آستارا مانند همواره در حفظ نظام و عمل به تاکیدات رهبری پای کار هستند و با حضور در راهپیمایی روز قدس بار دیگر اتحاد و انسجام خود با مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

وی افزود: با تدبیر امام خمینی(ره) در نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، امروز مردم دنیا به اهمیت این روز پی برده اند و بر مبارزه با جنایتکاران جهان تاکید دارند و با ملت ایران همراه شده اند.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان آستارا ادامه داد: امروز نه تنها مردم ایران اسلامی و مسلمانان جهان بلکه همه مردم آزاده دنیا در راستای مبارزه با اسرائیل و جنایتکاران جهان فریاد برآورده اند.
سرهنگ قنبری بیان کرد: اسرائیل با هدف قرار دادن سفارت ایران اسلامی در سوریه نشان داد به هیچ یک از اصول بین المللی پایبند نیست و جواب کوبنده ای در زمان خود از ما دریافت خواهد کرد و بداند که تقاص خون شهدای ما را خواهد داد.
وی تصریح کرد: اسرائیل بعد از سالها غصب فلسطین و جنایت های بسیار علیه مردم مظلوم آن امروز به نابودی خود نزدیک شده است چنانکه امروز آمریکا و هم پیمانانش نیز در حمایت از آن دچار تردید شده اند.
فرمانده سپاه شهرستان آستارا خاطر نشان کرد: اسرائیل با به شهادت رساندن بیش از ۳۳هزار نفر از مردم مظلوم غزه تنفر مردم جهان را بیش از بیش برای خود به ارمغان آورده است و به زودی نابودی خود را هم خواهد دید.
وی تاکید کرد: مردم غزه و فلسطین نشان دادند با استقامت و ایستادگی می‌توان بر ابرقدرت‌های جهان پیروز شد و همه مردم آزادی خواه جهان بدانند که پیروزی از آن مقاومت است.