آبادان - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان با تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: جنایت‌های رژیم صهیونیستی در کنسولگری ایران در سوریه در زمان و مکان مناسب توسط جمهوری اسلامی ایران، پاسخ داده خواهد شد.

سرهنگ پاسدار شاپور احمدی جمعه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تمام قوانین بین‌المللی توسط رژیم غاصب صهیونیستی نادیده گرفته می‌شود.

وی افزود: رژیم صهیونیستی با رفتارهای وحشیانه مورد شناخت جهانیان قرار گرفته و همه جهان به این رسیده‌اند که این رژیم چگونه با مردم مظلوم غزه رفتار می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: متاسفانه جوامع ببن الملل در قبال نسل کشی و ترورهای رژیم صهیونیستی سکوت هدفمندی را دنبال کرده‌اند و امیدی به آنان برای محکوم کردن جنایات این رژیم وجود ندارد.

سرهنگ احمدی اظهار کرد: کشورهای اسلامی باید به فرموده امام خمینی(ره) به اتحاد برسند تا فلسطین را از سایه استکبار جهانی و به عاملیت رژیم صهیونیستی خارج کنند.

وی بیان کرد: امروز مردم آبادان همراه با دیگر مردم ایران به میدان آمدند تا انزجار خود را از رفتار ددمنشانه اسرائیل به نمایش بگذارند.

روز جهانی قدس، توسط امام خمینی (ره) به عنوان یک روز رسمی برای حمایت از مردم فلسطین نامگذاری شد. امام راحل، ۱۳ رمضان ۱۳۹۹ق (۱۶ مرداد ۱۳۵۸ش) در پیامی خطاب به مسلمین ایران و جهان، آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس نامید.