کنگاور - ایرنا - معاون هماهنگ‌کننده بنیاد تعاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه اهمیت امسال روز جهانی قدس به خاطر این است که به شعار فتح قدس نزدیک شده ایم، یادآور شد: مساله فلسطین به عنوان مساله اول جهان اسلام تبدیل شده است.

به گزارش ایرنا، سردار «محمدحسن فشی» روز جمعه در بین راهپیمایان شهرستان کنگاور با تاکید بر اینکه روز به روز شعله های خروشان آتش خشم مردم علیه رژیم صهیونیستی در حال شعله ور شدن است، اظهار کرد: طی ۶ ماه گذشته بیش از ۱۰۰ کشور دنیا علیه این رژیم به پا خواستند.

معاون هماهنگ‌کننده بنیاد تعاون سپاه با بیان اینکه این اعتراض های سراسری نشان میدهد مسیر درست در حال طی شدن است، افزود: چالش های متعدد ۴۵ سال گذشته، جنگ تحمیلی و دفاع از حرم های آل الله(ع) فتح بیت المقدس را هموار کرده است.

فشی با بیان اینکه اگر به قرآن کریم و تاریخ مراجعه کنید خواهید دید که مساله قدس از گذشته مورد تاکید بوده افزود: این مساله مربوط به امسال و سالهای قبل نیست بلکه بیت‌المقدس قبل از سال ۱۹۴۸ مورد توجه بوده است.

این فرمانده ارشد نظامی ادامه داد: پس از سال ۱۹۴۸میلادی که رژیم جعلی صهیونیسم مستقر شد اولین رییس جمهور آن برای دکترین و بقای اسراییل سه اصل، بازدارندگی، هشدار و قاطعیت طراحی کرد.

وی اضافه کرد: در سال‌های اخیر به خاطر ترس از فروپاشی و تهدید کشورهای اسلامی همچون ایران، یک بند جدید به اصول سه‌گانه به نام دفاع اضافه شد.

فشی تصریح کرد: بروزسانی تجهیزات مدرن دنیا و تجهیز کردن پناه‌گاه‌های خود به ضد موشک‌ گنبد آهنین از جمله اقدامات بزدلانه اسراییلی ها بود.
آشفتگی رژیم صهیونیستی اسراییل به خاطر چیست؟
معاون هماهنگ‌کننده بنیاد تعاون سپاه در ادامه به خسارت‌های عملیات طوفان الاقصا که منجر به آشفتگی اسرائیل شده اشاره کرد و افزود: معدوم‌شدن بیش از ۲ هزار تانک، نفربر و خودرو، تلف شدن پنج هزار نیروی انسانی و تحمیل سه بار بازسازی رژیم صهیونیستی از جمله خسارت های سنگین این رژیم کودک‌کش است.

وی تصریح کرد: خیابان‌های اسرائیل پر از مخالفین نتانیاهو شده و حتی ۲ بار آمریکا به جمهوری اسلامی بیانیه ارسال کرد که در موضوع فلسطین پادرمیانی بکند.

وی با تاکید بر اینکه قصاص خون حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مدافع حرم موشک و بمب‌باران نیست، گفت: راهبرد نظام جمهوری اسلامی ایران، محو اسراییل بر روی کره زمین است.