خرم آباد - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: طی ۲ سال گذشته ۳۰۰ واحد تولیدی در بخش های مختلف کشاورزی، شیلات و صنعت و بخش های مختلف این استان احیا شده که از شاخصه های توفیقات دولت در لرستان است.

سیروس ابراهیمی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: مقام معظم رهبری در جریان تمام اتفاقات کشور و شرایط روی کار آمدن دولت سیزدهم هستند و مشی معظم له دفاع از دولت هاست ، اما تمجید از این دولت به دلیل شرایط روی کارآمدن و وضعیت کنونی است.

وی ادامه داد: تلاش مضاعف، کوشش فراوان و تلاش جهادی از عناصری است که مقام معظم رهبری به آنها می پردازند و از دولت تمجید می کنند.

معاون استاندار لرستان تاکید کرد: برخی شاخص ها مانند تولید محصولات کشاورزی از سه برابر تولید گندم تا حداقل یک و نیم برابر تمام محصولات این حوزه ها از نمونه های بارز تلاش دولتمردان سیزدهم در استان لرستان است.

ابراهیمی با اشاره به توفیقات حوزه شیلات، آبزی پروری و راه اندازی واحدهای تعطیل شده عنوان کرد: ۳۰۰ واحد تولیدی در بخش های مختلف کشاورزی، شیلات و صنعت و بخش های مختلف تجدید حیات داشته ایم ، در حالیکه از چرخه حیات خارج شده بودند به مرحله تولید رسیدند.

وی یادآور شد: امسال نیز با استفاده از تسهیلات ارزان قیمت دولت و برداشتن موانع در قالب ستاد تسهیلات و رفع موانع تولید امیدواریم پر تحرک تر از سال گذشته به سمت راه اندازی واحدهای تعطیل و ایجاد واحدهای جدید حرکت کنیم.

معاون اقتصادی استاندار لرستان اضافه کرد: سیمان سفید ازنا، فاز دوم سیمان دورد، راه اندازی مجموعه بهراد دورود، راه اندازی مجموعه غذایی راتا مهر، فاز دوم فولاد خرم آباد و ایجاد ظرفیت تولید سه هزار تا چهار هزار تن تخم مرغ طی ماه های آینده در برنامه های سال ۱۴۰۳ برای استان لرستان پیش بینی شده است.