همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: توسعه فضاهای آموزشی و تقویت رشته‌های پزشکی، پیراپزشکی، دستیاری و تخصص در استان مورد تأکید است و از این موارد حمایت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا قاسمی‌فرزاد روز یکشنبه در نشست با اعضای هیأت رئیسه‌ دانشگاه علوم‌پزشکی همدان، افزود: مردم شریف ایران اسلامی در هر شرایطی پای ارزش‌ها و آرمان‌ها ایستاه‌اند و انسان‌دوستی آنها در حضور پُرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین نمایان است.

وی اظهار کرد: حوزه سلامت در دولت مردمی و انقلابی ایران قوی دارای اهمیت است و همانطور که دیدیم در آغازین روزهای فعالیت دولت با عنایت ویژه‌ رئیس‌جمهور توانستیم نسبت به سایر کشورها زودتر بر ویروس منحوس کرونا فائق آییم.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: ایثار کادر درمان مساله ای غیرقابل انکار به شمار می رود و نیروی انسانی متخصص و پزشکان مهم‌ترین سرمایه هستند که زحمات آن‌ها قابل تقدیر است.

وی بیان کرد: ماموریت‌محوری دانشگاه‌ها یک حرکت برای خوداتکایی و مسئولیت‌پذیری دانشگاه‌ بوده که به خوبی در حال انجام است.

استاندار همدان گفت: در تأمین نیازهای دارویی اقدامات خوبی انجام شده و کمبود دارویی نباید احساس شود.

استاندار همدان: بنیاد علوی در عرصه‌های مختلف منشأ اثر خیر بوده است

استاندار همدان همجنین در نشست با نماینده بنیاد علوی، تسهیل‌گران شهرستانی و مدیران شرکت‌های وابسته به بنیاد مستضعفان در استان، گفت: حضور بنیاد علوی در عرصه‌های مختلف، فعالیت‌های اقتصادی، تولیدی و اقدامات خدا پسندانه منشأ اثر خیر بوده است.

قاسمی‌فرزاد بیان کرد: مجموعه بنیاد علوی در استان به خوبی در حال تحقق اهداف و برنامه‌های سازمانی خود هستند و در این مسیر مجدانه تلاش می‌کنند.

وی اظهار کرد: در توسعه‌ی اقدامات و فعالیت‌ها به ویژه حوزه‌ تأمین مسکن از بنیاد علوی حمایت می‌کنیم.

قاسمی فرزاد بیان کرد: تأمین معیشت و ساخت خانه، رفع مشکلات، دستگیری و حمایت از خانواده‌های کم‌برخودار از حوزه‌های کاری بنیاد علوی است که در شهرستان‌های استان همدان نیز این خدمات توسعه پیدا کرده است.