به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا، علی سهرابی بیدار در جمع مدیران با اشاره به اینکه ماموریت شرکت برق استان همدان، توزیع برق مطمئن و پایدار برای مشترکان است، افزود: برای افزایش سرعت در رسیدن به مأموریت اصلی شرکت، ما چهار محور راهبردی تعریف کردیم که بیشتر برنامهها بر این محورها استوار است.
وی اظهار کرد: محور نخست هوشمندسازی است که این محور در سه بخش دنبال میشود که از سال ۱۴۰۱ مرکز مدیریت هوشمند شبکه برق استان راه اندازی شده و در حال حاضر در راه رشد و تکمیل برنامههای آن هستیم.
سهرابی بیدار با اشاره به هوشمندسازی لوازم اندازهگیری و حذف مامور قرائت در بخش دیماندی تصریح کرد: کنترلپذیری هوشمند نیز در بسیاری از کنتورهای ما انجام میشود که از راه دور قابلیت کنترل و قطع و وصل و مدیریت لوازم اندازهگیری را داشته باشیم.
وی با بیان اینکه هوشمندسازی در فرآیندها را به عنوان تحول دیجیتال در شرکت دنبال میکنیم، تصریح کرد: افزایش قابلیت اطمینان شبکه یکی دیگر از محورها است که در ۲ بخش الکتریکی و مکانیکی شبکه دنبال میکنیم و پروژههای خوبی در ۲ سال اخیر به انجام رسیده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ادامه داد: سومین محور راهبردی ما، افزایش و ارتقای بهرهوری است و پروژههای بهرهوری زیادی در بخشهای مختلف راهاندازی شده و به عنوان آزمونه(پایلوت) اجرایی میشود.
وی اظهار کرد: چهارمین محور مشتریمداری و ارتباط مستمر و دو سویه با مشتریان است که بهترین زیرساخت ما در این محور، نرم افزار «برق من» و ۱۲۱ محسوب میشود.
وی با اشاره به ضرورت مدیریت مصرف انرژی تصریح کرد: ۱۰۰ برنامه در سال ۱۴۰۱، و ۱۴۰ برنامه در سال ۱۴۰۲برای گذر از اوج بار مصرف برق تابستان اجرا شد.
سهرابی بیدار با بیان اینکه در ۲ سال گذشته توانستیم با برنامهریزی دقیق از اوج مصرف برق گذر کردیم، گفت: برای امسال نیز برنامهریزی بسیار خوب و کاملی صورت گرفته و سال ۱۴۰۳ نیز با قوت در خدمت مردم استان خواهیم بود.