کاشان _ ایرنا _ امام جمعه کاشان گفت:همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند،از اسرائیل انتقام می گیریم اما این انتقام هوشمندانه خواهد بود.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در خطبه‌های نماز عید سعید فطر که در مصلای بقیه‌الله‌الاعظم این شهر اقامه شد افزود:آقای سیدحسن نصرالله اشاره ای به نحوه انتقام کردند و گفتند اسرائیل اعلان کرده که در گذشته وقتی به مواضع سپاه حمله می کرد ، جمهوری اسلامی در کشور سوم پاسخ می داد اما سید حسن نصرالله فرمودند ، اینبار امام خامنه ای تصمیم قاطع گرفتند که پاسخ ایران به رژیم جنایتکار اسرائیل به حول و قوه الهی مستقیم خواهد بود.

وی اظهار کرد:رژیم غاصب صهیونیستی در عزه ظلم می کند و اذنابش در سیستان و بلوچستان همین ظلم را انجام می دهند و در سوریه هم عزیزان ما را به شهادت رساندند.

امام جمعه کاشان بیان کرد: اخبار برخی رسانه های معاند را ملاحظه کردم، فهم این رسانه ها اینگونه است که شبکه معاند اینترنشنال می گوید مردم ایران از کشته شدن سرداران سپاه پاسداران ناراحت نیستند و روشن فکران جنبش براندازی رژیم غاصب صهیونیستی را در کنار خود می دانند و بنده اعلام می کنم ملت بزرگ ایران پاسخ یاوه گویی های شما را با شعار مرگ بر اسرائیل می دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی گفت: ضلع دیگر ظلم همین جیش الظلم است که نام خود را به غلط جیش العدل گذاشته اند، اینها بعد از به شهادت رساندن فرزندان نیروی انتظامی ما اطلاعیه دادند که به این دلیل فرزندان نیروی انتظامی را به شهادت رساندیم چراکه بررسی کردیم ولایت فقیه در ایران پایگاهی ندارد و تنها عامل باقی ماندن ولایت فقیه نهاد های نظامی و امنیتی است که از رهبر ایران حفاظت می کنند و بنده اعلام می کنم‌ ملت بزرگ ایران پاسخ این یاوه گویی را با شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه اعلام می کنند.

وی افزود:۲۰ فروردین سالروز ملی هسته ای ماست که چرخه سوخت ما کامل شد ،قبل از انقلاب اروپایی ها مسابقه می دادند که برای ایران شاهنشاهی چرخه سوخت تولید کنند اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همه کنار رفتند و نیروگاه بوشهر به شکل ناقص ساخته شده بود که صدام در جنگ تحمیلی آسیب رساند و سه شرکت آرژانتینی، آلمانی و اسپانیایی در سال ۱۹۸۰ گفتند ما حاضریم نیروگاه بوشهر را تکمیل کنیم اما آمریکا فشار آورد و گفت حق ندارید.

وی اظهار کرد: ۱۵ سال بعد قراردادی با روسیه منعقد شد، کلینتون رییس جمهور وقت آمریکا به روسیه فشار آورد اما روسیه مقاومت کرد و روند پیش رفت تا ۲ نفر از منافقان در واشنگتن مصاحبه کرده و گفتند این سوخت هسته ای ایران قابلیت سلاح هسته ای دارد و از آن زمان ماجرای هسته ای ما دچار تلاطم شد.

امام جمعه کاشان بیان کرد:بهزاد نبوی گفته بود ما ذخیره گاز و نفت داریم و موضوع هسته ای اولویت ندارد و از نظر اقتصادی مطلوب نیست و دولت وقت پذیرش داوطلبانه تعلیق را اجر کرد و اروپایی ها در توافق بعدی خود در پاریس فشار را بیشتر کرده و گفتند تعلیق باید دائمی باشد و اینجا رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۱۳۸۲ فرمودند اگر زیاده طلبی کنید از جمهوری اسلامی تودهنی می خورید و به اروپا فرمودند لحن طلبکارانه نداشته باشید و با مقاومت معظم له و ملت ایران در سال ۱۳۸۵ ایران به چرخه کامل سوخت دست یافت.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی در بخش دیگری از سخنانش گفت:در حکمت چهل و هفت نهج البلاغه حضرت علی (ع) می فرمایند اگر می خواهید ببینید یک انسان چقدر شجاع است ببینید چقدر از ننگ و عار استنکاف می کند و کاری که موجب ننگ می شود را انجام‌ نمی دهد.

وی اظهار کرد:این گناه می تواند رشوه گرفتن در اداره و یا مشاجره با همسر باشد.

امام جمعه کاشان بیان کرد:وداع با ماه مبارک رمضان از مناسبت های هفته است، مرحوم سید بن طاووس می فرماید وداع با ماه رمضان سخت است اما دوری از امام عصر(عج) سخت تر است.

وی افزود: فرزند سردار شهید زاهدی در فضای مجازی نوشته ای به این شرح منتشر کرده که پدرم در غیر ماه رمضان هر روز سه جز قرآن می خواند و در ماه رمضان هر سه روز یک ختم قرآن می کرد، رژیم غاصب صهیونیستی چنین انسانی را به شهادت رساند.

وی اظهار کرد:یکی از فواید زکات فطره حفظ جان است و کسانی که قصد انجام مستحب در این روز دارند اگر پنج بچه دارند و با خودشان هفت نفر و اگر پدر مرحوم داشته باشند برای او هم زکات داده شود.