تهران- ایرنا- مربی تیم فوتبال ملوان با بیان اینکه گل پرسپولیس در موقعیت آفساید به ثمر رسید از عدم استفاده از کمک داور ویدئویی در لیگ برتر انتقاد کرد.

به گزارش جمعه شب ایرنا، محمد نوری، مربی تیم فوتبال ملوان پس از شکست این تیم برابر پرسپولیس در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال، گفت: یک یا دو موقعیت ما و یکی دو موقعیت پرسپولیس داشت و بازی می‌توانست مساوی شود. تلاش می‌کنیم در بازی بعد که مسابقه سنگینی برابر سپاهان است، امتیازهای عقب افتاده را جبران کنیم. در مجموع از عملکرد بچه‌ها راضی هستیم.

وی با انتقاد از داوری گفت: داوری به خصوص در صحنه گلی که پرسپولیس به ثمر رساند، تاثیرگذار بود و فکر کنم آفساید بود. خیلی میلیمتری بود و فقط VAR می‌توانست تشخیص دهد و نداشتن کمک داور ویدئویی از ضعف‌های لیگ است.

نوری درباره خطا روی محمد عمری هم، اظهار داشت: روی عمری خطا شد اما اینکه داخل یا خارج محوطه بود را نمی‌دانم و باید فیلم را ببینیم اما داور می‌توانست آن صحنه را خطا بگیرد.

مربی تیم فوتبال ملوان درباره تقدیر باشگاه پرسپولیس از او پیش از مسابقه، تصریح کرد: از مسئولان باشگاه پرسپولیس تشکر می‌کنم و امیدوارم باشگاه‌های دیگر هم این روند را درباره پیشکسوتانشان داشته باشند.

وی با بیان اینکه شرمنده هواداران ملوان شدیم و سعی می‌کنیم در بازی بعد جبران کنیم، درباره بالا گرفتن اعتراض به داوری در بازی‌های لیگ، یادآور شد: تا وقتی از کمک داور ویدئویی استفاده نشود، همین وضعیت را داریم، صحنه‌های میلیمتری در فوتبال دنیا تاثیرگذار است و یک بدن جلو بودن بازیکن می‌تواند سرنوشت یک بازی را عوض کند.

نوری افزود: اگر می‌خواهند مشکلات داوری حل شود، باید هر چه سریعتر در لیگ برتر از VAR استفاده شود.