تهران بزرگ - ایرنا - مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اجرای طرح سراسری کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهر تهران گفت: در این طرح تمامی بوستان‌های شهر تهران پایش و سپس ساماندهی کلونی‌های آسیب در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایرنا، احمد احمدی صدر روز شنبه اظهار کرد: طرح ساماندهی سراسری کاهش آسیب های اجتماعی در کلانشهر تهران با همکاری مناطق ۲۲ گانه و نواحی شهرداری از ۱۵ تا ۳۰ فرودین سال جاری آغاز شد که در این راستا بخش قابل توجهی از کلونی‌های آسیب‌های اجتماعی پایتخت مورد ساماندهی قرار گرفته است.

وی افزود: این طرح متفاوت تر از طرح‌های دیگر است؛ چرا که پس از شناسایی و ساماندهی افراد آسیب دیده نقاطی که به نوعی کلونی و نقطه بی دفاع شهری تبدیل شده بود، توسط نیروهای پرتلاش خدمات شهری شهرداری نواحی پاکسازی می‌شود تا بستر این نقاط آسیب ساماندهی و برچیده شود.

احمدی صدر ادامه داد: بخشی از کلونی‌های آسیب در بوستان‌های جنگلی وجود داشت که با اجرای این طرح این کلونی‌ها در این بوستان‌ها شناسایی و ساماندهی شده است.

مدیر عامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران اضافه کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده کلونی‌های آسیب با سامانه ۱۳۷ پلاس تماس بگیرند تا اقدامات برای رفع نقاط مورد نظر صورت گیرد.