قزوین - ایرنا - معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد قزوین گفت: ۶ هزار و ۹۶۴ تماشاچی در تعطیلات نوروز برای تماشای فیلم به سینماهای قزوین رفتند.

امیر ملاحسن روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: هنر هفتم از آغاز پیدایش در کشور ما، در قزوین نیز مخاطبان خاص خود را همیشه داشته و رفتن به سینما به عنوان یکی از تفریحات مردم این دیار همیشه مورد استقبال بوده است.

وی افزود: در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ هم قزوینی ها، سینما رفتن را به عنوان یکی از تفریحات خود انتخاب کردند و علاقه خود را به این هنر بار دیگر به نمایش گذاشتند.

ملاحسن اظهار کرد: بیشترین استقبال در تعطیلات ۱۵ روز نخست سال جاری در قزوین به ترتیب از فیلم های تمساح خونی، با تعداد پنج هزار و ۳۹۳ تماشاچی و با اختلاف زیاد از دیگر آثار سینمایی مواجه شد، فیلم بی بدن با یک هزار و ۳۲۴ تماشاچی و فیلم سینمایی آسمان غرب نیز با ۲۴۷ تماشاچی به ترتیب دومین و سومین فیلم پرفروش سینماهای قزوین در تعطیلات نوروزی بود.

گفتنی است فیلم سینمایی تمساح خونی در ژانر کمدی با بازی جواد عزتی، عباس جمشیدی فر، سعید آقاخانی و الناز حبیبی اولین ساخته جواد عزتی در مقام کارگردانی است.

فیلم بی بدن ساخته نخستین فیلم مرتضی علیزاده با بازیگری الناز شاکردوست، پژمان جمشیدی، سروش صحت و نوید پورفرج یک روایت واقعی را به تصویر می کشد.

آسمان غرب نیز اثری ساخته محمد عسگری با موضوع دفاع مقدس رشادت، غیرت و میهن‌ دوستی خلبان شهید علی‌اکبر شیرودی با بازی میلاد کی‌مرام و دیگر همرزمانش در روزهای آغازین جنگ را به تصویر می کشاند.