تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۹

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: رژیم کودک‌کش صهیونیستی، سیلی جانانه‌ای از ملت و سپاهیان دلاور ایران اسلامی خورد که ضروری بود.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله "محمدرضا ناصری" روز یکشنبه در دیدار فرمانده و جمعی از پاسداران سپاه الغدیر یزد افزود: از نیروهای سپاه پاسدارن به ویژه نیروهای مدافع امنیت که در منطقه راسک برای صیانت از مرزهای کشور تلاش و جان‌فشانی کردند کمال تشکر را دارم.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس صبح‌های عملیات همواره لحظه‌های حساسی بود که آمادگی نیروهای رزمنده را در دوران دفاع مقدس می‌طلبید، روحیات رزمندگان یک روحیات بسیار قوی، پایدار و مؤمنانه بود که نیروهای سپاه الغدیر از این روحیات برخوردارند و باید مراقب باشند و از آن مراقبت کنند و با مقاومت، پایداری و برنامه‌ریزی اهداف و برنامه‌های خود را پیش ببرند.

امام جمعه یزد با تشکر از مقام معظم رهبری بیان کرد: این تدبیر و برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی مقام معظم رهبری باعث شد تا ۱۰ کشوری که تلاش کردند تا موشک‌ها و پهبادهای ایرانی را رهگیری و ساقط کنند، ناموفق عمل کنند و با شکست مواجه شوند.

ناصری ادامه داد: خداوند متعال کمک کرد تا تابوی قدرت پوشالی اسراییل که در اذهان جامعه جهانی وجود داشت شکسته شود و هیمنه این رژیم کودک‌کش در جامعه جهانی بشکند.

وی با بیان اینکه ایران تاکنون صبر پیشه کرده بود گفت: هدف ایران تنها اهداف نظامی بود و برخلاف رژیم صهیونیستی که در حملات خود مدارس، بیمارستان‌ها، ساکنان و شهروندان غیرنظامی مورد هدف خود قرار می‌داد در حمله بامداد امروز از سوی ایران به این رژیم جایتکار هیچ کدام از این اماکن مورد هدف نیروهای نظامی ایران نبود و تنها اهداف نظامی مدنظر این حمله بود.

وی ادامه داد: این اخلاق اسلامی در جنگ است و در دوران دفاع مقدس نیز رزمندگان اسلام به این مهم توجه ویژه داشتند و در بامداد امروز نیز جنبه عاطفی و بشری آن نیز مدنظر بود.

استان یزد ۳۲۰ هزار بسیجی دارد.