تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۸

اصفهان- ایرنا - «زنگ انتقام سخت» بمنظور سپاسگزاری از نیروهای مقتدر ایران اسلامی در پاسخ کوبنده به جنایت‌های رژیم صهیونیستی، صبح دوشنبه در مدارس اصفهان نواخته شد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان در مراسم نمادین نواختن زنگ انتقام سخت در یکی از مدارس ناحیه ۲ اصفهان گفت: این زنگ در پی عملیات مقتدرانه نظام جمهوری اسلامی و در بعد تلافی‌جویانه یا به‌ اصطلاح تنبیهی رژیم کودک‌کش صهیونیستی در مدارس استان به صدا درآمد.

محمدرضا ابراهیمی افزود: به شکرانه این اقدام باشکوه نیروهای مسلح ایران که ریشه امنیت کشورمان را بیش از پیش تقویت کردند مراسم سپاسگزاری از دلاورمردان جمهوری اسلامی در مدارس اصفهان برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: حال و هوای ویژه‌ و نشاط مقتدرانه‌ای در پی این اقدام حماسی بزرگ دیروز در مدارس استان حاکم بود.

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان افزود: پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی به معنی ایجاد صلح و امنیت بیشتر جوامع، حوزه‌های مقاومت، ایران اسلامی و کشورهای مختلف منطقه است.

به گفته وی، این اقدام بزرگ نیروهای مسلح کشورمان، رژیم صهیونیستی را از هرگونه اقدام علیه مواضع جمهوری اسلامی و جایگاه انقلاب اسلامی، پشیمان خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی ۱۳ فروردین امسال بر خلاف عرف دیپلماتیک و قوانین بین‌المللی، کنسولگری کشورمان در دمشق سوریه را بوسیله هواپیماهای جنگنده‌ خود هدف موشک قرار داد که به شهادت چند تن از کارکنان این دفتر و مستشاران نظامی کشور منجر شد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بامداد یکشنبه با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در زمان حاضر حدود یک میلیون دانش آموز در ۶ هزار واحد آموزشی در استان اصفهان مشغول تحصیل هستند.