یزد-ایرنا- استاندار یزد گفت: قرآن باید محور همه فعالیت‌ها باشد؛ برنامه ریزی لازم با همکاری تشکل‌ها و فعالین قرآنی استان برای طرح های قرآنی انجام شده تا در سال ۱۴۰۳ عطر قرآن در همه امور جاری شود.

مهران فاطمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: قرآن باید محور همه فعالیت های علمی،اجتماعی و فرهنگی باشد و برنامه هدایت انسان ها و نقشه راه زندگی ما در قرآن نهفته است و باید در متن زندگی و جامعه ما جاری باشد .

وی ادامه داد: خوشبختانه با همتی که در تشکل های قرآنی استان وجود دارد برنامه های بسیار خوبی در حال انجام است و مقرر شده شورای توسعه قرآن نیز در سال جاری به صورت ماهیانه برگزار شود تا اقدامات به صورت متمرکز و با برنامه انجام شود.

استاندار یزد گفت:فعالان قرآنی استان و همچنین برنامه های قرآنی همچون طرح چهار هزار حافظ به نیت چهار هزار شهید که به صورت ابتکاری در این استان در حال اجرا است ،پیشرفت بسیار خوبی داشته و دیگر فعالیت های قرآنی نیز با تصمیم شورای توسعه قرآنی مورد حمایت قرار می گیرد.

فاطمی اظهار داشت: امیدواریم طی برنامه ریزی که انجام شده و همچنین اجرای کامل برنامه های در دست اقدام بتوانیم به عنوان استان پیشرو در کشور مطرح باشیم و استان دارالعباده یزد همچون گذشته در زمینه قرآنی نیز در کشور مطرح باشد .