تهران- ایرنا- سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در آستانه دیدار حساس این تیم برابر الریاضی لبنان، گفت: تیم فردا راهی بیروت خواهد شد و در صدد هستیم از حامد حدادی در ترکیب خود استفاده کنیم که وضعیت او تا ساعاتی دیگر مشخص می‌شود.

مصطفی هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به دیدار نخست این تیم برابر الریاضی لبنان در فینال سوپرلیگ غرب آسیا یادآور شد: تیم شهرداری گرگان فردا ۸:۳۰ صبح عازم بیروت خواهد شد تا خود را آماده دیدار برابر الریاضی لبنان کند.

وی در واکنش به این سئوال که با توجه به خستگی بازیکنان شهرداری گرگان و دیدارهایی که برابر مهرام برگزار شده، تاکید کرد: همیشه سعی کرده‌ام با شرایط کنار آمده و دنبال بهانه، نبوده و نیستم. ما یاد گرفتیم تا آخرین لحظه تلاش کرده و برای پیروزی بجنگیم. بازیکنانی که در تیم شهرداری گرگان داریم این حس را به خوبی درک کرده و جاه‌طلبی و جنگندگی از جمله شاخصه‌های تیم ماست.

سرمربی اسبق تیم ملی بسکتبال ایران در مورد الریاضی لبنان، تاکید کرد: آنها تیم خوبی را در اختیار دارند و از سه‌بازیکن خوب و سطح بالا بهره می‌برند، ضمن اینکه بهترین بازیکنان تیم ملی لبنان هم در ترکیب این تیم قرار دارند. از سویی دیگر جو ورزشگاه بیروت را همه ما می‌دانیم، آنها از این فرصت به بهترین شکل ممکن بهره برده و فشار مضاعفی را بر تیم‌های حریف وارد می‌کنند و این موضوع بسیار مهمی است که ما از آن محروم هستیم. اگر بازی ما در گرگان برگزار می‌شد می‌توانستیم همین فشار و جو سنگین را برای الریاضی ایجاد کنیم اما شهرداری باید در تهران و در شرایطی به میدان برود که تعداد بسیار کمی فرصت حضور در سالن را خواهند داشت و این می‌تواند طبعات خاص خود را به همراه داشته باشد.

هاشمی در مورد اینکه گفته می‌شود مسئولان این تیم در صدد جذب حامد حدادی برای فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا هستند، گفت: بله این موضوع در حال پیگیری است و تا امشب تعیین تکلیف می‌شود، اگر حضور حامد در تیم ما محقق شود او در سفر به بیروت همراه شهرداری گرگان خواهد بود.

گفتنی است تیم بسکتبال شهرداری گرگان در شرایط راهی بیروت خواهد شد که ۲ بازیکن مصدوم در این تیم دیده می‌شود. نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا بین شهرداری گرگان و الریاضی لبنان، ششم اردیبهشت و دومین تقابل، دوازدهم این ماه خواهد بود. در صورت نیاز به بازی سوم، ۱۹ اردیهشت‌ماه برای این بازی اعلام شده است.