تهران- ایرنا- مسوولان تیم شهرداری گرگان در صدد هستند تا پیش از عزیمت این تیم به بیروت جهت حضور در فینال غرب آسیا، ستاره بسکتبال کشورمان و بازیکن نفت‌آبادان را به خدمت بگیرند.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، تیم بسکتبال شهرداری گرگان که با هدایت مصطفی هاشمی پس از کنار زدن الشرطه عراق، جواز حضور در فینال سوپرلیگ غرب آسیا را به دست آورده‌است، فردا صبح راهی بیروت خواهد شد تا در نخستین بازی خود برابر الریاضی لبنان به میدان برود.

شهرداری گرگان دیروز در دیدار دوم مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال ایران موفق شد مهرام را شکست بدهد اما پالایش نفت آبادان با حضور حامد حدادی، ستاره بسکتبال ایران، با قبول شکست برابر طبیعت فرصت حضور در فینال را از دست داد.

بعد از این دیدار، مسوولان شهرداری گرگان که یک جای خالی در ترکیب این تیم دارند، خواهان حضور حدادی همراه گرگانی‌ها در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا شدند و پیگیری خبرنگار ایرنا حکایت از آن دارد که این موضوع در حال پیگیری است و در صورتی که تا امشب انتقال این بازیکن نهایی شود، او فردا صبح همراه شهرداری راهی بیروت خواهد شد تا در ترکیب نماینده بسکتبال ایران به میدان برود.

شهرداری گرگان در شرایط راهی بیروت خواهد شد که ۲ بازیکن مصدوم دارد. نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا بین شهرداری گرگان و الریاضی لبنان، ششم و دومین تقابل، دوازدهم اردیبهشت خواهد بود. در صورت نیاز به بازی سوم، ۱۹ اردیهشت‌ برای این بازی تعیین شده است.