اهواز - ایرنا - مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کلانشهر اهواز با بیان اینکه توجه به حوزه افکارسنجی و ارتباطات در فعالیت رسانه‌ها بسیار مهم و کلیدی است گفت: رسانه‌ها می‌توانند با نقد سازنده و ارائه نظرات موثر، به رفع مشکلات شهر اهواز کمک کنند.

سروش بزاز روز پنجشنبه به مناسبت۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی با حضور در خبرگزاری ایرنا در اهواز با اشاره به اینکه بسیاری از نیازهای فعالین رسانه ای از طریق توجه به حوزه افکارسنجی مشخص می شود افزود: عملکرد شهرداری اهواز در این حوزه بین ۱۵ تا ۲۰ درصد نسبت به گذشته ارتقاء یافته است.

وی افزود: در ابتدای مسئولیتم در روابط عمومی شهرداری اهواز با مطالباتی بالغ بر ۱۲۵ میلیارد ریال روبه‌رو بودیم که منابع مالی آنها تامین نشده بود اما با تلاش و کمک مجموعه مدیریت شهری، تا پایان سال ۱۴۰۲ حدود ۷۰ میلیارد ریال از این مطالبات تسویه شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اهواز گفت: با وجود اینکه در حوزه روابط عمومی با محدودیت مواجه هستیم اما بدهی های مربوط به رسانه های استان از شهرداری مربوط به سال ۹۸ تا ۱۴۰۲ را تسویه کردیم.

وی با بیان اینکه برای اولین بار ردیف بودجه عمرانی به حوزه روابط عمومی اختصاص داده شد افزود: ردیف بودجه ما در سال ۱۴۰۳ حدود ۶۰۰ میلیارد ریال بوده که بخشی از آن برای ساخت تابلوهای معابر است.

بزاز با اشاره به اینکه ۱۲ هزار معبر در اهواز نیاز به ساخت تابلو دارند گفت: سال گذشته کار ساخت حدود ۶ هزار تابلو معابر با اعتبار ۴۳ میلیارد ریال را شروع کردیم.

وی افزود: یکی از مشکلات ما سرقت تابلوهای معابر بود که در این زمینه با یک شرکت دانش‌بنیان وارد مذاکره شدیم و تا چهار ماه آینده کار ساخت تابلوها تکمیل می شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اهواز به راه اندازی نمایشگاه شهرداری در پارک ساحلی اشاره کرد و گفت: این اقدام برای اولین بار و در راستای ارتباط بهتر و قوی‌تر با رسانه‌ها انجام شد.

وی زیباسازی مناطق شهری، گل کاری و توسعه فضای سبز، برگزاری مراسمات مذهبی در سطح شهر، آسفالت خیابان ها، جدول سازی، پیاده رو سازی و ... را از دیگر اقدامات مربوط به فضاسازی شهری شهرداری اهواز در سال گذشته عنوان کرد.