پردیس - ایرنا - فرماندار شهرستان پردیس گفت: قضاتلو خاطر نشان کرد: با دستور مقام قضایی هشت واحد صنفی مشاور املاک که مدت‌ها پیش در شهرهای پردیس و بومهن بدون پروانه کسب و غیرمجاز اقدام به فعالیت داشتند، شناسایی و با تشکیل پرونده قضایی پلمب شدند.

به گزارش ایرنا، محسن قضاتلو روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گشت مشترک دستگاه های نظارتی از مشاوران املاک پردیس و بومهن بر اساس مصوبات صورتجلسه ستاد ساماندهی وضعیت مشاوران املاک با حضور نمایندگان دستگاه های متولی برگزار شد.

وی ادامه داد: در راستای دستور مقام قضایی و مصوبه سومین جلسه فرمانداری پردیس در جهت ساماندهی مشاوران املاک با همراهی اعضای کارگروه شهرستان، تمامی مشاوران املاک مجاز و غیرمجاز به‌صورت مستمر و هفتگی رصد و پایش می‌شوند.

این مسئول اضافه کرد: گشت و بازرسی در سطح شهرستان با هدف برخورد با مشاوران املاک فاقد پروانه کسب اجرا و تعطیلی واحدهای صنفی غیرمجاز در اولویت قرار گرفت.

قضاتلو خاطرنشان کرد: با تفهیم اختیار کارگروه ساماندهی مشاوران املاک در هفتمین شورای عالی مسکن از سوی رئیس‌جمهور و مقام عالی وزارت راه و شهرسازی، برنامه ساماندهی مشاوران املاک و مستغلات کشور در سطح شهرستان به‌صورت مستمر و هفتگی ادامه خواهد داشت.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.