به گزارش ایرنا، دومین نمایشگاه صنعت موسیقی با در برگرفتن گروههای کالایی شامل تولیدکنندگان و عرضهکنندگان سازهای موسیقی، آموزشگاههای موسیقی، مراکز پژوهشی حوزه موسیقی، ناشران موسیقی، استودیوهای ضبط صدا، استارت آپهای موسیقی، ناشران کتابهای موسیقی، عرضه کنندگان لوازم صوتی و صدابرداری و سایر حوزههای مرتبط، در تلاش است مرجع مهمی در فعالیتهای صنفی این حوزه در سال باشد.
جلال ذکایی مدیر گروه ترنج و مدیر این نمایشگاه در این باره گفت: به دنبال برگزاری موفقیت آمیز نخستین دوره نمایشگاه صنعت موسیقی که دی ماه سال گذشته برگزارشد، برنامهریزی برای برپایی دومین دوره این نمایشگاه توسط گروه ترنج آغاز شد و مقرر گردید این نمایشگاه از تاریخ چهارم تا هفتم تیرماه امسال و همزمان با عید سعید غدیر در محل مجموعه نمایشگاهی برج میلاد تهران برگزار شود.
وی در رابطه با انتخاب زمان نمایشگاه بیان کرد: با توجه به نظرسنجیهای انجام شده با اهالی موسیقی، پایان فصل بهار و آغاز فصل تابستان که با اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان نیز مصادف است، برای برگزاری این نمایشگاه انتخاب شد. ضمن اینکه مصادف شدن نمایشگاه با عید سعید غدیر و نیز ولادت حضرت امام موسی کاظم(ع) را نیز باید به فال نیک گرفت و بدون تردید در افزایش حجم بازدیدها نیز بی تاثیر نخواهد بود.
ذکایی افزود: علاقهمندان برای حضور در نمایشگاه و رزرو غرفه میتوانند با مراجعه به این پایگاه اطلاعرسانی نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند و یا با شماره تلفن ۸۸۳۳۰۲۴۸ تماس بگیرند.
دومین نمایشگاه صنعت موسیقی از چهارم تا تیر از ساعت ۱۴ تا۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.