اردبیل - ایرنا - رئیس هیات والیبال استان اردبیل گفت: جشنواره مینی والیبال پسران استان با هدف شناسایی و کشف استعدادهای ورزشی بازیکنان در اردبیل برگزار شد.

پیمان مدرس در حاشیه برگزاری این جشنواره در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: جشنواره مینی والیبال استان با حضور ۱۷ تیم از باشگاه ها و مدارس خصوصی و هیات‌های والیبال شهرستان‌های استان به مدت ۲ روز در سالن شهید آسمانی مجموعه ورزشی تختی اردبیل برگزار می‌شود.

رئیس هیات والیبال استان اردبیل با بیان اینکه جشنواره مینی والیبال استان در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان برگزار می شود، اظهار کرد: شناسایی و کشف استعدادها و استفاده از ظرفیت‌های تمامی نقاط استان از جمله مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره والیبال است.

وی توجه بیش از پیش به رده‌های سنی پایه، ایجاد رقابت، شور و نشاط در بین والیبالیست‌ها، باشگاه ها و مدارس خصوصی والیبال و همچنین هیات‌های والیبال شهرستان‌های استان را از جمله دیگر اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

رئیس هیات والیبال استان اردبیل بیان کرد: بدون شک برگزاری چنین جشنواره هایی باعث ارتقا، رشد و توسعه والیبال استان خواهد شد.

مدرس با اشاره به برگزاری جشنواره مینی والیبال در بخش دختران، اضافه کرد: حضور والیبالیست‌هایی از استان اردبیل چون ملینا غفرانی در تیم ملی نوجوانان، سید محمد موسوی در تیم ملی نوجوانان، محمدرضا شیرافکن در تیم ملی جوانان و کیانوش حیدری در لیگ برتر والیبال کشورمان از جمله نتایج برگزاری چنین جشنواره‌هایی است.