تهران بزرگ - ایرنا - معاون استاندار و رییس ستاد انتخابات استان تهران روز چهارشنبه از خبرگزاری جمهوری اسلامی بازدید کرد و در جریان روند اطلاع رسانی و پوشش اخبار مرحله دوم انتخابات در این رسانه قرار گرفت و گفت: ایرنا همواره در اطلاع رسانی سریع، صحیح و پیشتاز بوده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدعباس جوهری در این بازدید به مدیران، خبرنگاران، عکاسان، تصویربرداران و گزارشگران ایرنا خسته نباشید گفت و از عملکرد خبرگزاری جمهوری در پوشش اخبار انتخابات و معرفی برنامه نامزدهای انتخاباتی ابراز رضایت کرد.

وی گفت: خبرگزاری ایرنا در اطلاع رسانی سریع و صحیح همواره پیشتاز بوده و مرجعیت خاصی بین مردم دارد.

جوهری یادآور شد: مشی دولت مردمی بر اطلاع رسانی صحیح و درست است، وظیفه شما سنگین بوده و کار خبر سنگین و طاقت فرسا است اما خبرگزاری ایرنا به خوبی توانسته از عهده این امر مهم برآید.

رییس ستاد انتخابات استان تهران خطاب به خبرنگاران ایرنا گفت: جلب اعتماد عمومی سخت است اما ایرنا توانسته این اعتبار و اعتماد را حفظ کند.

مشروح مصاحبه جوهری با خبرنگاران ایرنا به زودی منتشر می‌شود.

به گزارش ایرنا، در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، پردیس، اسلامشهر و حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا، قرچک، انتخابات مجلس شورای اسلامی به دور دوم کشیده شده است و ۲۱ اردیبهشت امسال این مرحله از انتخابات را در این ۲ حوزه برگزار می‌شود.