تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۴

بوشهر-ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: فاز نهایی طرح فاضلاب بندر دیلم با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی با ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار وارد مرحله عملیاتی شد.

به گزارش ایرنا " ابوالحسن عالی " روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: عملیات اجرایی خطوط باقیمانده شبکه فاضلاب بندر دیلم در راستای توسعه و پوشش شبکه فاضلاب آغاز شده است.

وی افزود: طرح احداث ایستگاه پمپاژ دیلم در راستای جمع آوری فاضلاب کوی فرهنگیان دیلم با ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از سال گذشته آغاز و در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی در حال احداث است.

عالی ادامه داد: پیش بینی شده با روند اجرایی کنونی این طرح هفته دولت سالجاری افتتاح شود.

مدیرعامل شرکت و آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: احداث شبکه فاضلاب برای ارتقا سطح بهداشت و کیفیت زندگی شهری است که این مهم در دولت سیزدهم شتاب قابل قبولی گرفته است.

وی یادآور شد: در حوزه آبرسانی شهرستان دیلم نیز طرح هایی در مناطق شهری و روستایی افتتاح و عملیاتی شده که عمده هدف تقویت و افزایش پایداری آب در این شهرستان است.

عالی افزود: طرح های آبرسانی در روستاها از محل طرح جهاد آبرسانی و با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرایی شده که به پیشرفت قابل ملاحظه ای رسیده است.

وی اظهار کرد: امید است با اهتمام ویژه هم استانی ها شرایطی فراهم شود تا آب شرب مورد نیاز مشترکان استان بوشهر در پیک بار مصرف تابستان به بهترین نحو ممکن تامین شود.