بروجرد - ایرنا - فرماندار بروجرد گفت: سفره خانه های منطقه گردشگری ونایی بروجرد به مدت ۱۰ روز فرصت دارند تا ضمن عقب نشینی حریم جاده و آب را رعایت کنند.

به گزارش ایرنا، مسلم مرادی روز دوشنبه پس از بازدید از وضعیت سفره خانه های منطقه گردشگری ونایی در جلسه رسیدگی به مشکلات این واحدهای صنفی بیان کرد: قانون و مقررات احداث بنا در حریم راه ، آب و منابع طبیعی و لزوم رعایت قانون توسط مالکان سفره خانه ها، باید رعایت شود.

وی بیان کرد: طی تعیین مهلت ۱۰ روزه ، تمام سفره خانه های مستقر در منطقه ونایی نسبت به عقب نشینی و رعایت حریم قانونی راه و آب اعلام شده اقدامات لازم را انجام دهند.

فرماندار بروجرد اضافه کرد: در غیر این صورت طبق مقررات و بر حسب قانون تجاوز به حرائم راه و آب، عملیات قلع و قمع و پاکسازی منطقه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

مرادی ادامه داد: جلسه رسیدگی به وضعیت سفره خانه های منطقه گردشگری ونایی بروجرد با حضور معاون عمرانی، بخشدار اشترینان، نماینده دادستان و روسای ادارات جهاد کشاورزی، راهداری، منابع طبیعی، امور آب شهرستان و صاحبان سفره خانه های ونایی در محل سالن جلسات فرمانداری بروجرد برگزار شد.

منطقه گردشگری ونایی در ۱۲ کیلومتری شمال غربی بروجرد واقع شده و که اکنون به شهر تبدیل شده است که در بسیاری از فصول سال به خصوص بهار و تابستان گردشگران بسیاری را به سمت خود می کشاند، در سال های اخیر ساماندهی سفره خانه های سنتی ونایی بروجرد همواره مورد بررسی قرار گرفته است.