بجنورد-ایرنا- نمازگزاران جمعه در خراسان شمالی پس از اقامه نماز در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از جنایات اشغالگران صهیونیستی راهپیمایی کردند.

به گزارش ایرنا، نمازگزاران جمعه با حضور در راهپیمایی، جنایت های رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل را محکوم کرده و انزجار خود از این اقدامات را فریاد زدند.

نمازگزاران جمعه در بجنورد مرکز استان نیز با انجام راهپیمایی از محل مصلای امام خمینی(ره) تا میدان بازرگانی این شهر، مظلومیت مردم فلسطین را فریاد زده و از مقاومت های غزه دفاع کردند، نمازگزاران با در دست گرفتن پلاکاردهایی با مضامین " فلسطین تنها نیست" و "یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا " جنایت های این رژیم غاصب را محکوم کردند.

راهپیمایان همچنین با سردادن شعارهای "مرگ بر اسراییل" و مرگ بر آمریکا " اقدام رژیم سفاک صهیونیستی در نسل کشی در غزه را محکوم کرده و حمایت از آرمان فلسطینی ها حمایت را فریاد زدند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی با ابراز همبستگی و همدلی با مردم بی‌ دفاع فلسطین و اعلام حمایت از مقاومت فلسطین، خشم و انزجار خود را از جنایات های رژیم اشغالگر صهیونیستی به جهان نشان دادند.

مردم ولایتمدار بجنورد با انتقاد از سکوت مجامع بین المللی در برابر جنایات رژیم اشتغالگر، خواستار اقدام عملی برای توقف و پایان دادن حمله به مردم بی‌دفاع فلسطین و اقدام ددمنشانه شدند.

نمازگزاران جمعه در بجنورد در این راهپیمایی اعلام کردند که وظیفه بشریت بویژه آزادی ‌خواهان جهان حمایت از مردم غزه است.

خراسان شمالی با ۱۰ شهرستان و بیش از یک میلیون نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع است.