بجنورد-ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌شمالی از کشف ۲۴ هزار نخ سیگار قاچاق در شیروان خبر داد و گفت: متهم به پرداخت ۴۵۷ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان‌شمالی، کامران ملکی صادقی روز چهارشنبه اظهار کرد: پرونده قاچاق این میزان نخ سیگار خارجی در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیروان رسیدگی شد.

وی افزود: گزارش نگهداری این میزان سیگار قاچاق در یک منزل مسکونی به وسیله ماموران نیروی انتظامی دریافت و رسیدگی به آن در دستور کار تعزیرات حکومتی استان قرار گرفت.

کشف گازوئیل قاچاق

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی از رسیدگی به پرونده قاچاق گازوئیل نیز خبر داد و گفت: پرونده قاچاق ۳۰۰ لیتر گازوئیل به ارزش ۱۰۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان بجنورد رسیدگی شد.

ملکی صادقی اظهار کرد: این شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط سوخت های کشف شده، متهم را به پرداخت ۲۱۳ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی افزود: این پرونده از طرف شرکت پخش فرآورده های نفتی برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی خراسان شمالی ارسال شد.

ماینرهای قاچاق

ملکی صادقی با اشاره به جریمه ۳۳۵ میلیون ریالی برای پرونده ماینرهای قاچاق در شهرستان آشخانه، گفت: پرونده کشف ۶ دستگاه ماینر قاچاق در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان آشخانه رسیدگی شد.

وی با بیان اینکه این پرونده از طرف پلیس امنیت اقتصادی شهرستان آشخانه برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد، افزود: شعبه پس از بررسی پرونده و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط ماینرهای قاچاق، متخلف را به پرداخت ۳۳۵ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

خراسان شمالی با 10 شهرستان و یک میلیون نفر جمعیت واقع در شمال شرق کشور واقع است.