تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۶

رباط کریم – ایرنا - جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه شهدا حق سنگینی بر گردن ما دارند، گفت: قدرت کنونی نظام و انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین احمد جلیلی صفت چهارشنبه شب در اجلاسیه شهدای ارتش استان تهران در شهرستان رباط کریم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار داشت: ارتش دارای بالندگی و سرافرازی های بسیار زیادی برای میهن اسلامی است و در این راه ۴۸ هزار شهید ارتش تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است.
وی افزود: شهدا جان خود را سپر دین و قرآن و ناموس و دفاع از جامعه اسلامی کردند و به همه ما درس بصیرت، آزادی و دشمن شناسی دادند؛ همه ما مدیون شهدا هستیم و با تلاش بی وقفه هم نمیتوانیم ذره ای از حق شهدا و دین آنها را ادا کنیم.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ادامه داد: خانواده های شهدا مظهر ایستادگی، مقاومت، عزت و عظمت هستند، شهامت و استقات مادران شهید دشمن شکن است و این مایه افتخار مااست.

حجت الاسلام و المسلمین جلیلی صفت با بیان اینکه از برکت و نگاه الهی شهدا امروز ایران اسلامی مقتدرتر از همیشه است، تصریح کرد: امروز بعد از ۴۰ سال قدرتمندتر و باتجربه‌تر شده‌ایم و با شناخت دشمن وعده صادق را اجرا و استکبار را زمین گیر کردیم.

وی اضافه کرد: وعده صادق یک نمایشگاه رزمی جهانی و نمایانگر قدرت و شکوه انقلاب اسلامی به همه جهانیان بود که آوازه یک کشور را که برخواسته از آوازه شهدا بود به نمایش گذاشت.
جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی تاکید کرد: همان طوری که در مقابل دشمن همه ظرفیت ها را بکار می بریم باید مواظب اعتقادات و معنویات خود باشیم علی الخصوص جوانان باید اعتقادات و معنویات خود را تقویت کنند تا در مقابل دشمن کم نیاورند.

حجت الاسلام والمسلین جلیلی صفت با بیان اینکه امروز فضای مجازی بسیار خطرناک است و دشمن با جنگ نرم اعتقادات و فرهنگ انقلاب اسلامی ما را نشانه گرفته است، تصریح کرد: دشمن بداند مردم تا به امروز با اعتقاد، فرهنگ و معنویت خود آنها را مایوس کرده و هرگز توان مقابله با این مردم را نخواهد داشت.