به گزارش ایرنا، مهدی فضایلی روز پنجشنبه در همایش نقش رسانه و روابط عمومی در جهاد تبیین در مشهد افزود: ایران قوی یکی از مفاهیم مورد اجماع همه گروهها و احزاب است و میتواند مورد توجه قرار گیرد و اجماع ساز است.
وی بیان کرد: عملیات وعده صادق" دشمنان را متوجه قدرت و توانمندی پاسخگویی ما نمود و تهدیدات ما را برای آینده معتبر کرد که اگر جایی حرفی بزنیم عمل میکنیم.
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب افزود: اتخاذ برخی تصمیمات از اجرای آن مهمتر و شجاعت اتخاذ آن تصمیمات بیشتر از شجاعت و قدرت اجرای آن است و این تصمیمی بود که رهبر معظم انقلاب گرفتند.
وی اظهار کرد: ایجاد بازدارندگی، اقناع کننده افکار عمومی و پرهیز از گسترش دامنه جنگ از جمله ویژگیهای این عملیات بود. وعده صادق، دیکته دشوار و بیغلط بود و مردم نیز از انجام آن احساس غرور کردند.
فضایلی گفت: یک بُعد مفهوم ایران قوی، مسایل دفاعی و امنیتی است، اما امروز نیازمند قدرت در وضعیت اقتصادی هستیم تا مردم طعم آن را بچشند. مردم مستحق این هستند قدرت تغییرات درست اقتصادی و تاثیرگذار در زندگی خود را حس کنند.
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب افزود: قدرت اقتصادی در برابر سختترین تحریمهایی که قرار بود کمر ما را بشکنند، نشان داده شد و آنها به هدف خود نرسیدند. اما این تحریمها آثار و تبعاتی هم داشته که بخشی به دلیل تحریم و بخشی هم آثار بعضی از ناکارآمدی ها و ضعف است.
به گفته وی، مدیران تلاش می کنند این ضعفها را به قوت تبدیل نمایند و طعم ایران قوی را هم در این عرصه به مردم بچشانند.
همایش نقش رسانه و روابط عمومی در جهاد تبیین امروز همزمان با ۲۷ اردیبهشت ماه، روز روابط عمومی و اطلاع رسانی با حضور سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب برگزار شد.