اصفهان - ایرنا - استاندار اصفهان با اشاره به اینکه روابط عمومی یکی از ارکان استقرار حاکمیت و عدالت در جامعه است، گفت: نمی‌توانیم دم از حوزه عدالت در جامعه بزنیم و فضای آگاهی‌رسانی به مردم را فراهم نکنیم.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری اصفهان روز یکشنبه به نقل از سیدرضا مرتضوی اضافه کرد: حوزه رسانه و ارتباطات در عصر حاضر در استقرار و دوام عدالت در جامعه نقش‌آفرینی می‌کند.

وی در نشست مدیران روابط عمومی اداره‌های کل و فرمانداری‌های استان اصفهان اظهار کرد: مطالبه‌گری روابط عمومی‌ها از مدیران، نشان‌دهنده دغدغه فکری آنهاست.

استاندار اصفهان ادامه داد: اگر در باره حقوقی که سازمان نسبت به ما دارد به این جمع‌بندی برسیم که ماموریت ما عمل متعهدانه به وظایف محوله است، بطور یقین مجموعه‌ ما رشد خواهد کرد.

مرتضوی تصریح کرد: اگر مسوولان نسبت به وظایف خود و سازمان آگاه باشند و ماموریت‌هایشان را بدرستی انجام دهند آن مجموعه هم در مسیر صحیح حرکت می کند.

استاندار اصفهان گفت: جامعه باید به حقوق خود در حوزه‌های مختلف واقف باشد و لازم است شان و منزلت روابط عمومی را در همین افق ترسیم کنیم.

وی یادآور شد: خدمات جمهوری اسلامی به‌حدی است که سالیان بسیار می‌توان در باره آن سخن گفت اما دشمنان نمی‌خواهند این پیشرفت و خدمت‌رسانی ایران اسلامی منعکس شود.

مرتضوی ادامه داد: زمانی کشورهای دنیا بسیج شده‌ بودند تا هیچگونه کالا و خدمتی به مردم ما عرضه نشود اما امروز ایستاده‌اند تا هیچ کشوری از محصولات ایران اسلامی بهره‌مند نشود.

وی با اشاره به اینکه دانستن این حقایق برای تک تک افراد جامعه ضروریست، گفت: قرارگاه اصلی مأموریت جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب به همه ما تفویض کرده‌اند در روابط عمومی‌هاست.

استاندار اصفهان با اشاره به نقش روابط عمومی‌ها در «جهاد تبیین» افزود: یکی از نقدها این است که هم‌افزا عمل نمی‌کنیم اما تنها در صورتی ماموریت روابط عمومی‌ها اجرایی خواهد شد که همه با همکاری یکدیگر در یک خط فکری عمل کنیم، از طرفی مخاطب‌شناسی نیز در حوزه اطلاع رسانی ضروریست.