تهران- ایرنا- مهاجم مصری تیم فوتبال لیورپول به شایعات انتقال به عربستان واکنش نشان داد و اعلام کرد که قصد ندارد از لیورپول جدا شود.

به گزارش ایرنا، در چند روز گذشته شایعات زیادی در رابطه با آینده محمد صلاح در لیورپول منتشر شده بود و حالا مهاجم مصری با انتشار پیامی به این شایعات واکنش نشان داد.

صلاح از سال ۲۰۱۷ در آنفیلد حضور دارد و تا کنون رکوردهای بی شماری را برای قرمزها در هفت سال به یاد ماندنی شکسته است. او در ۳۴۹ بازی ۲۱۱ گل برای لیورپول به ثمر رسانده است. صلاح به قهرمانی قرمزهای آنفیلد در لیگ برتر، لیگ قهرمانان اروپا، جام حذفی، جام اتحادیه، سوپرکاپ یوفا و جام باشگاه‌های جهان کمک زیادی کرد، اما اکنون به آخرین سال قراردادش با این تیم نزدیک می‌شود و هنوز هیچ توافقی بین دو طرف صورت نگرفته است.

تیم‌های عربستانی نیز با توجه به عدم توافق صلاح با لیورپول قصد داشتند با پیشنهادهای نجومی این ستاره مصری را همانند سایر ستاره‌های فوتبال جهان به عربستان بکشاند. اما صلاح با انتشار پستی در صفحه مجازی خود به این شایعات پایان داد و اعلام کرد که فعلا قصد ندارد از جمع قرمزهای آنفیلد جدا شود.

او در این پست نوشت: می‌دانیم جام‌ها آن چیزی هستند که اهمیت دارند. هر کاری را که لازم باشد انجام می‌دهیم تا فصل آینده به آنها دست پیدا کنیم. هواداران ما شایستگی این جام‌ها را دارند و برای کسب جام در فصل بعد خواهیم جنگید.