ورامین-ایرنا- فرماندار ویژه شهرستان ورامین گفت:خدمت بی منت و شبانه روزی رییس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی،آبرویی به دولت بخشید و الگو برداری از این تلاش و خدمت بایستی در تمامی ادوار، برای مسئولین ماندگار شود.

به گزارش ایرنا ، مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین روز سه شنبه با عرض تسلیت شهادت خادم الرضا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان اظهار کرد: مردم ایران اسلامی با شنیدن خبر شهادت خادم خودشان نشان داد که قدردان کسانی هستند که با تمام وجود برای آنها خدمت می کنند و این تشخیص توسط مردم با بصیرت ما بسیار ارزشمند و ماندگار است.

درویشی دولت رئیسی را مانند دولت شهید رجایی دانست و عنوان کرد:ایشان نشان دادند که رئیس شدن همان فدا شدن برای مردم است و همه دستگاه های اجرایی باید با قوت به فعالیت خود در این ایام ادامه دهند.


فرماندار ویژه ورامین به مناسبت مهم ۱۴ و ۱۵خرداد شهرستان ورامین اشاره کرد و اظهار داشت:شهید رئیسی تاکید ویژه بر اهتمام بزرگداشت شخصیت امام راحل داشتند و ما نیز برای حضور آحاد مردم در حرم مطهر امام راحل از دشت ورامین آمادگی کامل را داریم.

درویشی درپایان گفت:برای اعتلای این سند افتخار که بیش از ۶۱ سال از قدمت آن می گذرد همگان باید تلاش کنند و حضور و برنامه ریزی جهت تبیین این واقعه بزرگ را ادارات و نهادها در کنار گروه های مردمی یک وظیفه بزرگ تلقی کنند.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.