حامد رضایی یکشنبه شب در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: رویداد بین المللی «ایدهشو» با هدف ارائه ایدههای خلاقانه از طرف شرکتهای فناور و دانشبنیان و در هفت محور برگزار شد که مورد استقبال ویژه شرکتهای داخلی و خارجی قرار گرفت.
وی بیان کرد: در این رویداد ۲۸ ایده شرکتکنندگان برای حل هفت محور و مشکل به دبیرخانه ارسال شد که از این میان ۱۶ ایده برگزیده شد.
دبیر رویداد بینالمللی «ایده شو» افزود: وجه تمایز این رویداد این است که ایدهها توسط خود مدیران زاگرس همراهی و توسط همین مدیران داوری میشود تا جو نوآوری در این شرکت گسترش یابد.
رضایی عنوان کرد: همچنین فضایی ایجاد شود تا اعضای شرکتهای دانش بنیان و سایر متخصصان در کنار مدیران زاگرس برای حل مشکلات شرکت راهکار پیدا کنند.
وی ادامه داد: پس از داوری به سه ایده برتر جوایزی اهدا و حتی موضوع قرارداد بعد از این رویداد هم برنامهریزی شده است.
دبیر رویداد بینالمللی «ایده شو» یادآور شد: پتروشیمی زاگرس با راهاندازی مرکز نوآوری، تحقیق و توسعه و اختصاص مکان مجزا به این مرکز توجه به خلاقیت و نوآوری را در اولویت برنامههای کاری خود قرار داده است.
رضایی افزود: پتروشیمی زاگرس همواره تلاش دارد نوآوریهای بسته شامل ایدههای همکاران را به واسطه ارتباط با متخصصان و ایدهپردازان شرکتهای دانشبنیان و مراکز دانشگاهی، تبدیل به نوآوری کند.