بوشهر- ایرنا- رییس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: کمیته‌های ستاد انتخابات این استان تشکیل و فعالیت کمیته‌ها نیز آغاز شده و با برنامه ریزی دقیق، امیدوارم شاهد انتخاباتی پرشور و باشکوه باشیم.

به گزارش ایرنا اکبر پورات دوشنبه‌شب در نشست ستاد انتخابات استان بوشهر اظهار کرد:ستاد انتخابات استان بوشهر آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در هشتم تیر ماه را دارد .

وی افزود: چهار مولفه مهم مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی که مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت هستند در انتخابات باید محقق شود و ستاد انتخابات برای این مهم در آمادگی کامل است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: آموزش مجدد افراد جدید در هیات‌های اجرایی و فضاسازی شهری در بحث مشارکت حداکثری مد نظر متولیان امور باشد.

پورات ادامه داد: کمیته نارضایتی‌ها و پیگیری مسایل و مشکلات تشکیل شده و تهیه اطلس امنیتی انتخابات ریاست جمهوری در استان در حال انجام است.

وی گفت: پشتوانه مردمی حاصل از مشارکت و افزایش مشروعیت و مقبولیت نظام ، توان رایزنی های بین المللی سیاست خارجی در راستای تحقق منافع ملی کشور را به طور چشمگیری افزون تر می‌کند.