مهدی آقاجانلو روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نظارت های بهزیستی بر مراکز شبانه روزی به منظور ارتقای خدمات آنها به صورت مستمر انجام می شود.
وی اضافه کرد:کارشناسان حوزههای تخصصی و بازرسی در سطوح استان و شهرستان به طور مکمل و هماهنگ بر مراکز بهزیستی نظارت جامع دارند.
به گفته وی، اغلب این بازدیدها به منظور ارزیابی دقیق شرایط، کیفیت خدمات و تعیین سطح رعایت دستور العملهای سازمان بهزیستی در مراکز در ساعات غیراداری، شبانه و به صورت سرزده انجام می شود.
آقاجانلو با بیان اینکه مردم نیز می توانند در حوزه نظارت بر این مراکز کمک کار سازمان بهزیستی باشند، افزود: سامانه ۱۴۸۲ دیده بان بهزیستی آماده دریافت پیشنهادها و نظرات شهروندان است.
وی با بیان اینکه این خط، پل ارتباطی بین مردم و مسئولان بهزیستی است، اضافه کرد: تماس با این شماره به صورت رایگان بوده و از طریق خط تلفن ثابت و همراه همه روزه از هشت صبح تا ۲۰ شب امکانپذیر است.
این مسوول ادامه داد: گزارشهای مردمی می تواند در زمینه فعالیت مراکز دولتی و غیردولتی اعم از مراکز مشاوره و روانشناسی، مراکز روزانه و شبانه روزی افراد دارای معلولیت، سالمندان و بیماران روانی مزمن، کمپ های ترک اعتیاد، مراکز شبه خانواده و کلینیک های مددکاری باشد که به سرعت مورد رسیدگی قرار می گیرد.