رشت - ایرنا - فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه مراکز آموزش تخصصی کنونی نیروی دریایی به هیچ وجه قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست، گفت: توطئه، تهدید و تحریم های دشمنان خللی در اراده راسخ متخصصان نیروی دریایی ایجاد نمی‌کند.

به گزارش ایرنا، دریادار شهرام ایرانی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در رشت با تاکید بر اینکه ظرفیت مراکز یادشده باعث حیرت جهانیان شده است، اظهار کرد: جوانان ما با تکیه بر تکنولوژی داخلی و بدون نیاز به کمک کشورهای دیگر در همه اقیانوس‌های جهان دریانوردی کرده و می کنند.

وی با بیان اینکه، جوانان غیرتمند ما آموخته‌های مراکز آموزش تخصصی خود را بکار گرفتند و در نهایت آنچه که مدنظر مقام معظم رهبری است، محقق شد، افزود: تخصص و شجاعت جوانان ما نشان می‌دهد که توطئه‌ها و تهدیدها خللی در اراده راسخ آنان وارد نمی‌کند و به برکت ولایت، خون شهدا، وجود رهبر فرزانه انقلاب و ملتی سلحشور هر روز پله‌های ترقی را طی می‌کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی به وجود چهار رکن اساسی در مراکز آموزشی اشاره و بیان کرد: خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی در مراکز آموزشی به پایه‌های دینی و ایمانی قویتر پرداخته می شود.

دریادار ایرانی خاطرنشان کرد: در حوزه آموزش به طور مشخص روی چهار محور دینی، امنیتی، تخصصی و عمومی ستادی تاکید می‌شود که این عوامل از ویژگی‌های شاخص تفاوت با مراکز آموزشی قبل از انقلاب است.

وی در خاتمه گفت: در برهه کنونی جوانان ما با اقتدار، غیرت، شهامت، تخصص و دانشی که از مبانی دینی دریافت کردند پرچم مقدس نظام جمهوری اسلامی را با افتخار در همه نقاط جهان به اهتزاز در می آورند.

به گزارش ایرنا، مراسم دانش آموختگی ۲۹۵ دانش پژوه در ۲۳ رسته و تخصص برای دریافت نشان درجه روز سه شنبه در فرماندهی آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم رشت برگزار شد.