تهران بزرگ - ایرنا - سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: نسبت به میزان آسیب‌های اجتماعی بین یک تا سه خودرو به هر منطقه تحویل داده می‌شود تا ساماندهی آسیب‌های اجتماعی با قدرت بیشتری ادامه یابد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی این سازمان شهرداری، سید محمد نقیب روز سه‌شنبه در این باره افزود: علاوه بر این برای تقویت ناوگان گشت فوریت‌های خدمات شهری، به زودی ۵۰ دستگاه خودروی ون حامی شهر نیز در اختیار مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران قرار خواهد گرفت.

سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران تاکید کرد: نسبت به میزان آسیب‌های اجتماعی در مناطق، بین یک تا سه خودرو به هر منطقه تحویل داده می‌شود تا ساماندهی آسیب‌های اجتماعی با قدرت بیشتری ادامه یابد.

نقیب یادآور شد: مرحله دوم طرح ساماندهی کودکان کار و خیابان، متکدیان، افراد بی سرپناه و کارتن خواب و نیز معتادین متجاهر در سطح پایتخت از ششم خردادماه آغاز شده و تا ۱۶ ماه جاری به مدت ۱۰ روز ه ادامه می‌یابد.

وی گفت: طی چند روز گذشته، بازدیدهای میدانی شبانه از مناطق آسیب پذیر از جمله شوش و هرندی انجام شد و آسیب‌های اجتماعی در این نواحی بسیار کاهش پیدا کرده است و دیگر شاهد کلونی‌های معتادین متجاهر و افراد کارتن خواب در این محدوده‌ها نیستیم.

نقیب ادامه داد: با اجرای مرحله دوم این طرح نیز در صورت مشاهده افراد بی سرپناه، کارتن خواب و معتادین متجاهر اقدام به ساماندهی آنها خواهیم کرد.