تهران- ایرنا- منتخب مردم محمودآباد در مجلس گفت: باید نگاه ملی نمایندگان بر نگاه منطقه ای آنان ارجحیت داشته باشد و اگر آنان مسائل منطقه ای خود را دنبال می کنند باید این پیگیری ها برای مسائل منطقه ای در چارچوب مصالح ملی باشد.

عبدالوحید فیاضی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا گفت: با توجه به اینکه مجلس دوازدهم کار خود را با شروع یک دولت جدید آغاز می کند مسئولیت و وظیفه اش سنگین تر است.

منتخب مردم نور و محمودآباد در مجلس ضمن تأکید بر ضرورت امیدآفرینی مجلس دوازدهم در جامعه اظهار داشت: امیدآفرینی در چند بعد اتفاق می افتد یک بعد این است که ما در امیدآفرینی به جای پمپاژ ناامیدی در جامعه با فرهنگ سازی به سمت امیدآفرینی برویم.

وی افزود: بخش مهم تر کار این است که ما امیدآفرینی را با عملکردمان نشان دهیم مجلس باید در انجام وظایف قانونی خود در بعد قانون گذاری و نظارت به گونه ای عمل کند که پیام امید را به جامعه مخابره کند و مردم این پیام را از مجلس دریافت کنند که مجلس می خواهد گره از مشکلات مردم باز کند و در مسیر حل مشکلات جامعه قدم بردارد.

فیاضی اضافه کرد: اما اگر ما مجلسی داشته باشیم که از همان روز اول به بحث و جدل بر سر مسائل حاشیه ای بپردازد این بحث و جدل ها بر خلاف امیدآفرینی و برخلاف فرمایشات مقام معظم رهبری است.

منتخب مردم نور و محمودآباد در مجلس اظهار داشت: در مجلس دوازدهم باید نگاه ملی بر نگاه منطقه ای نمایندگان ارجحیت داشته باشد و نمایندگان اگر مسائل منطقه ای خود را دنبال می کنند باید این پیگیری ها برای مسائل منطقه ای در چارچوب مصالح ملی باشد.