اهواز- ایرنا - مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ۳۰ میلیارد ریال تجهیزات ورزشی در بین مدارس مناطق کم برخوردار استان توزیع شد.

به گزارش ایرنا عبدالله حبیبی روز چهارشنبه در آیین توزیع تجهیزات ورزشی در بین مدارس مناطق کم برخوردار استان بیان کرد: توجه به مناطق کم برخوردار و ایجاد فرصت‌های برابر آموزشی و تربیتی یکی از اولویت‌های مجموعه تعلیم و تربیت استان است و بر این اساس امروز تجهیزات ورزشی در بین مدارس مناطق کم برخوردار استان توزیع شد.

وی گفت: در چند سال اخیر تامین تجهیزات ورزشی برای مدارس استان قوت گرفته و ۵۰ هزار مترمربع معادل یکصد فضای ورزشی طی ۲ سال فعالیت دولت سیزدهم در خوزستان ایجاد شده است.

حبیبی در ادامه با بیان اینکه رشد همه جانبه خوزستان منوط به تلاش مستمر و جهادی است؛ توضیح داد: روحیه جهادی راهکار رفع چالش‌ها و مشکلات حوزه تعلیم و تربیت استان محسوب می‌شود و بر این اساس فضای موجود در آموزش و پرورش نیازمند تلاش شبانه روزی جهادی است.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان در ادامه با اشاره به روند توزیع تجهیزات ورزشی در بین مناطق کم برخوردار استان؛ اظهار کرد: تجهیزات ورزشی در بین مدارس شهرستان‌های لالی، اندیکا، ایذه، دشت آزادگان، شادگان و حمیدیه توزیع شد.

وی محوری‌ترین عامل افزایش و تقویت توزیع تجهیزات ورزشی در بین مدارس استان را در راستای اجرای طرح کنترل و کاھش آسیب‌ھای اجتماعی دانش‌آموزان عنوان کرد.

به گزارش ایرنا، جمعیت دانش‌آموزی خوزستان یک میلیون و یکصد هزار نفر است.